عطر ادکلن اجمل امیر وان

اسانس: بخش اصلی عطر را ماده معطر یا اسانس آن تشکیل می دهد. این که آن محیط را بپذیرید و در آنجا بمانید و یا این که خارج شوید به انتخاب شما بستگی دارد. به همین دلیل و بهخاطر فرار بودن این عطرها، اونها رو در حجم 200 میل و یا حتی بیشتر تولید میکنن که با استفاده مکرر زود تموم نشه! ادوپرفیومها معمولاً در حجم بالاتر از 100 میل در بازار عرضه نمیشن. از این رو در بین افراد مختلف محبوبیت بسیار بالایی دارند.

تولید این عطرها در برندهای نیش بیشتره توصیه میشه از اونها در فضای باز و شبها استفاده بشه. پخش بوی این دسته بهخاطر کم بودن غلظت روغن عطری و بیشتر بودن الکل بیشتره و عطرهایی که توی این دستهبندی قرار میگیرن توی روزهای گرم تابستون بیشترین تاثیرگذاری رو دارن. ادو کلون (EDC): این دسته کمترین غلظت عطرهای تجاری رو دارن یعنی بهطور متوسط بین 2 تا 5 درصد. ادو پرفیوم (EDP): ادوپرفیومها درصد الکل بیشتری نسبت به پرفیومها دارند و بین 15 تا 20 درصد غلظت اسانس روغنی دارن. ادو تویلت (EDT): محبوبترین و پر فروشترین غلظت دنیای عطر، ادوتویلتها هستند و حدود 5 الی 15 درصد روغن عطر دارند.کمپانیهای بزرگ عطر سازی معمولاً عطرهای مطرح و پرفروش خودشون رو توی هر دو غلظت ادو پرفیوم و ادو تویلت تولید و به بازار عرضه میکنن.

ادو پرفیومها رایجترین عطرها به خصوص در عطرهای زنانه هستن و پخش و ماندگاری خوبی دارند. این روغن، قدرت تاثیرگذاری بسیار قوی دارد، ملایم است، خاصیت ضد عفونی کننده دارد، سطوح را به خوبی پاک می کند و از همه مهم تر هیچ حساسیت پوستی به دنبال نخواهد داشت. البته این غلظت کم باعث پخش بوی خوبی میشه اما ماندگاری خیلی کم یعنی حدود 2 ساعت داره. اما منظور اونها دقیقاً چیه؟ اما بیشتر در عطرهای پائیزی و زمستانی استفاده میشه. در تولید پرفیوم اکسترکت از خالصترین و گرانترین مواد استفاده شده است و جزء دسته عطرهای لوکس دستهبندی میشه.

در تهیه­ی خمیر دندان­ مخصوص کودکان از عطرمایه­ی میوه­های مختلف مانند پرتقال، سیب و توت فرنگی استفاده می­شود که علاوه بر القای بو و رایحه­ ی خوب، مزه و طعم دلنشینی به خمیر دندان می­بخشد. بسیاری از اسانس های ضروری مانند نعناع، لیمو و پرتقال معمولا برای طعم دسر، آب نبات و شکلات استفاده می شود. مانند گل یاس، عصاره گیری توسط روغن های جاذب اساسا عمل استخراج توسط جذب مواد معطر بداخل موم و سپس استخراج و جدا سازی روغن بدبو توسط الکل می باشد. اسانس نعناع، ترکیبی معطر با بوی نعناع است که در حالت فیزیکی مایع ارائه میشود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروش حلال اسانس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.