فاوچی: به گفته فائوسی، Omicron نباید برنامه های تعطیلات پایان سال را لغو کند

واشنگتن: به گفته پزشک ارشد بیماری های عفونی کشور، ورود نوع omcron بسیار جهش یافته به ایالات متحده نباید برنامه های تعطیلات پایان سال را برای آمریکایی های کاملاً واکسینه شده لغو کند.
آنتونی فائوچی، رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی ایالات متحده و مشاور ارشد پزشکی جو بایدن، گفت: «اگر واکسینه شده‌اید و خانواده‌تان واکسینه شده‌اند، از تعطیلات لذت ببرید. او در یکی از سالن‌های شهر سی‌ان‌ان در مورد کرونا گفت: «من کاری متفاوت از آنچه توصیه کرده بودیم انجام نمی‌دهم.
او پیش‌بینی کرد که با گذشت هفته‌ها موارد بیشتری از omicron شناسایی خواهد شد و گفت که این چیزی است که مردم باید پیش‌بینی کنند. وی گفت: اخبار ابتلای بیشتر نباید مانع از تجمع خانواده ها در داخل خانه و بدون ماسک شود.
این نظرات برای آمریکایی‌ها و سایرین در سراسر جهان که تقریباً دو سال تعطیلات و رویدادهای ویژه لغو شده‌اند، به دلیل ادامه مبارزه با همه‌گیری کووید-19، خبر خوشایندی است. شناسایی نوع omicron باعث شد کشورهای سراسر جهان ممنوعیت سفر را در کشورهای جنوب آفریقا که برای اولین بار در آنجا یافت شد، اعمال کنند، و این نگرانی را افزایش داد که ممکن است محدودیت‌های بیشتری در پی گسترش سویه جدید در سطح جهان ایجاد شود.
فائوسی گفت، کسانی که در هفته های آینده سفر می کنند باید اقدامات احتیاطی از جمله پوشیدن ماسک سخت را انجام دهند.
او گفت: «بسیاری از ما باید در تعطیلات سفر کنیم. «هنگام سفر چه کاری انجام می دهید، مراقب آن هستید. عاقل باش.»
اظهارات فائوچی در همان روزی بیان شد که اولین مورد تایید شده نوع omicron در ایالات متحده در کالیفرنیا شناسایی شد. این بیماری در بیش از دوجین کشور از استرالیا گرفته تا آلمان و کانادا شناسایی شده است. ورود آن به طور گسترده در ایالات متحده انتظار می رفت و محققان در حال رقابت برای درک تأثیر سویه به شدت جهش یافته هستند که دارای تغییراتی است که در سایر انواع اصلی وجود ندارد.
او گفت که تصمیم برای اعمال محدودیت برای مسافران آفریقای جنوبی دشوار بود و ایالات متحده امیدوار است بتواند به سرعت آن را لغو کند.
فائوسی گفت: «امیدوارم اگر به زودی اطلاعات کافی به دست آوریم که بتوانیم هر چه سریعتر از آن عقب نشینی کنیم.» «چون شما نمی خواهید تک تک کشورها احساس کنند که وقتی صادق و شفاف هستند، پیامدهای منفی در پی خواهد داشت. برای آنها.”
فائوچی گفت که اگر سطح آنتی بادی‌های خنثی‌کننده واکسن‌ها برای مسدود کردن اومیکرون کمتر از سایر انواع با توجه به تعداد جهش‌ها باشد، تعجب نخواهد کرد. برخی از علائم فرار سیستم ایمنی در حال حاضر در حال ظهور هستند. اما او انتظار دارد که نتایج آزمایشگاهی در مورد اثربخشی واکسن در هفته‌های آتی روشن‌تر شود و به دنبال آن داده‌های دنیای واقعی نشان دهند که در نهایت چقدر محافظت‌کننده هستند.