قانونگذاران مجلس نمایندگان دولت بایدن را تحت فشار قرار دادند تا اقدامات بیشتری برای جلوگیری از تجاوز روسیه به اوکراین انجام دهد

برخی از قانونگذاران، بخشی از یک هیئت سه روزه دو حزبی، توصیه می کنند در صورت حمله روسیه به اوکراین، ارتباط روسیه با بازارهای مالی قطع شود. سایر قانونگذاران می گویند که در این میان، دولت باید بر بازدارندگی تمرکز کند، از جمله پیام هایی که به وضوح نشان می دهد “بسیاری از پسران روسی در روز اول خواهند مرد” و به اوکراین افزایش قابل توجهی در تامین تسلیحات می دهد که روس ها دو بار در مورد حمله به آن فکر می کنند. همه.

ست مولتون، نماینده مجلس نمایندگان، بر اساس گفتگوهای خود در زمین به سی ان ان گفت: «من فهمیدم که در چند هفته آینده پنجره مهمی برای جلوگیری از تجاوز بیشتر روسیه داریم، همه چیز از تهاجم محدود گرفته تا تهاجم تمام عیار». . نکته کلیدی این است که ما باید بیشتر بر جلوگیری از اقدام روسیه تمرکز کنیم تا واکنش به آن.

دموکرات ماساچوست و سایر قانونگذاران کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا با شرکای آمریکایی در کیف دیدار کردند تا وضعیت را ارزیابی کنند، زیرا نیروهای روسی حضور گسترده ای در امتداد مرز اوکراین ایجاد کرده اند و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به یک رشته تماس با رهبران جهان ادامه داد. روز سه‌شنبه پس از تماس هفتم دسامبر با جو بایدن، رئیس‌جمهور فرانسه، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و ساولی نینیستو، رئیس‌جمهور فنلاند، برای تکرار درخواست خود برای تضمین عدم گسترش سازمان پیمان آتلانتیک شمالی به اوکراین یا استقرار سلاح در آنجا.

کاخ سفید می‌گوید بایدن در تماس ویدیویی به پوتین گفت که ایالات متحده آماده است تا در صورت حمله روسیه، اقدامات اقتصادی قوی انجام دهد – و این نشان می‌دهد که این اقدامات جدید ضربه بزرگ‌تری نسبت به تحریم‌های صادر شده در سال 2014 خواهد داشت که نتوانست مانع از اشغال روسیه شود. کریمه بایدن گفت که به رهبر روسیه گفته است که عواقب تهاجم مشابه چیزی خواهد بود که پوتین تا به حال ندیده است.

روز سه‌شنبه، مولتون به سی‌ان‌ان گفت که یادداشتی برای دولت بایدن ارسال کرده و از دولت خواسته است تا اقدامات پیشگیرانه‌تری برای جلوگیری از هرگونه تجاوز بیشتر روسیه انجام دهد.

این یادداشت به جزئیات تاکتیکی در مورد تسلیحات بیشتر آمریکایی که باید در اختیار اوکراین قرار گیرد و نحوه استقرار نیروها می‌پردازد. مولتون گفت که او همچنین مقامات دولت را تحت فشار قرار می‌دهد تا در مورد اینکه حمله روسیه به اوکراین چقدر پرهزینه و خونین خواهد بود – با پوتین و مستقیماً با مردم روسیه صحبت کنند.

مولتون را نماینده سالود کارباجل، نماینده دموکرات از کالیفرنیا همراهی می کرد. مایک والتز، نماینده جمهوری خواه از فلوریدا. نماینده جو ویلسون، یک جمهوریخواه از کارولینای جنوبی. و نماینده روبن گالیگو، یک دموکرات از آریزونا.

این سفر قانونگذاران در حالی انجام شد که دیپلمات ارشد آمریکا در امور اروپا نیز از کیف بازدید کرد و از این فرصت برای مخالفت با ادعاها مبنی بر اینکه ایالات متحده اوکراین را برای دادن امتیاز به روسیه سوق می دهد، استفاده کرد.

“اطلاعات نادرست ناب”

کارن دونفرید، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی ویدئویی که در کیف ضبط شده و سفارت آمریکا در توییتر آن را در روز سه‌شنبه منتشر کرده است، گفت: «این تصور که ما اوکراین را وادار می‌کنیم در بحث‌ها و گفت‌وگو با روسیه امتیاز بدهد، اطلاعات نادرست محض است و باید با آن رفتار شود». .

او گفت که این پیام با رهبران اوکراین به اشتراک گذاشته شده است و “حقیقت” این است که ایالات متحده، اوکراین و متحدان ناتو در تلاش های خود برای پیگیری دیپلماسی “متحد” هستند.

دونفرید گفت: «ما متعهد هستیم که هیچ تصمیم یا بحثی در مورد اوکراین بدون اوکراین صورت نگیرد.

او گفت که ایالات متحده “از نزدیک به درخواست همکاران اوکراینی ما که از ایالات متحده خواسته اند فعالانه تر در تلاش های دیپلماتیک برای احیای روند صلح شرکت کند، گوش داده است.”

گالیگو روز یکشنبه در مصاحبه ای از کی یف به فردریکا ویتفیلد خبرنگار سی ان ان گفت که معتقد است اگر به پوتین «فضای کافی داده شود»، رهبر روسیه «مایل است کاری انجام دهد، خواه یک ماه، دو ماه یا پنج ماه آینده یا یک ماه آینده باشد. سال از هم اکنون.”

اسلحه‌های کوچک و مهمات آمریکایی به اوکراین می‌رسند در حالی که پنتاگون جزئیات سربازان را برای آموزش ارتش این کشور ارائه می‌کند.

گالیگو گفت که هیئت اطلاعاتی در این سفر به دست آورده است که نشان می دهد روسیه قصد دارد “در مقطعی به اوکراین نفوذ کند و/یا به اوکراین حمله کند.” اگر چنین شد، عواقب آن باید فوری و شدید باشد.

گالگو گفت: «آنها را از دلار آمریکا ببندید تا دیگر نتوانند تجارت کنند. ما نیز باید روی آن فشار بیاوریم.”

وی افزود که در کنار تحریم‌های اقتصادی، اوکراین باید تسلیحات بهتری ارائه کند که «در واقع به تحرکات نیروهای روسیه آسیب وارد کند و، می‌دانید، متأسفانه این بدان معناست که ما باید تعدادی از روس‌ها را بکشیم». نیروهای ویژه و نه نیروهای آمریکایی. او بار دیگر تاکید کرد که روس‌ها «فقط قدرت خالص را درک می‌کنند و ما باید به ارتش و نیروهای ویژه اوکراین توانایی انجام این کار را بدهیم».

قانونگذاران مجلس نمایندگان به رهبری تام مالینوفسکی، نماینده دموکرات از نیوجرسی، در نامه ای به میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، از جمهوری خواهان خواسته اند تا به سرعت برای پیشبرد لوایح تخصیصی سال مالی 2022 اقدام کنند «تا حدی به این دلیل که انجام این کار برای باز کردن کمک های حیاتی اضافی به اوکراین ضروری است. لحظه ای که نیروهای روسی در مرزهایش جمع می شوند و تهدید به تهاجم می کنند.”

‘روز اول’

مالینوفسکی، نماینده استیو کوهن از تنسی و دیگر دموکرات‌ها در نامه‌ای در 13 دسامبر به مک‌کانل گفتند که “دولت در حال به حداکثر رساندن توانایی خود برای تحویل سخت‌افزارهای نظامی ضروری به اوکراینی‌ها در مواجهه با بدحجابی پوتین است. اما دولت می‌تواند کارهای بسیار بیشتری را آغاز کند. با افزایش کمک های تعیین شده در بودجه سال مالی 22 برای اوکراین — کمک هایی که توانایی اوکراین را برای جلوگیری از تجاوز روسیه، محافظت از جناح شرقی ناتو و ارسال پیام ضروری حمایت از مردم اوکراین را افزایش می دهد.

مولتون تاکید می کند که دولت بایدن باید با اقدامات پیشگیرانه تر عمل کند، نه فقط با کلمات. مولتون گفت: “دولت آشکارا نمی‌خواهد پوتین را تحریک کند، اما او به تحریکات اهمیتی نمی‌دهد. او هر زمان که بخواهد، یکی را می‌سازد. ما باید کمتر نگران تحریک پوتین باشیم و بیشتر نگران بازدارندگی او باشیم.”

مولتون همچنین معتقد است که لازم است اهداف آمریکا به طور گسترده منتشر شود – نه فقط برای پوتین، بلکه برای مردم روسیه.

مولتون گفت: «تهیه تسلیحات آمریکا به اوکراین باید تمرکز را از تلاش برای پرهزینه‌تر کردن یک درگیری بلندمدت به جلوگیری از شروع یک درگیری تغییر دهد». ما می‌توانیم این کار را با پرهزینه ساختن روز اول انجام دهیم، و این را به اطلاع مردم برسانیم. ما باید نه تنها به پوتین، بلکه برای مردم روسیه روشن کنیم که تعداد زیادی از پسران روسی در روز اول خواهند مرد.»

Sonnet Swire از CNN و ناتاشا برتراند در این گزارش مشارکت داشتند.