لیست جدید pbn ها

کسب و کارها برای ترقی می بایست روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از روش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و کار اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب وبسایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. اولین کاری که باید در این زمینه انجام دهید همین میباشد که یک نام اینترنتی خوب و جالب تعیین کنید. همچنین مطمئن گردید که لوگویی که گزینش می نمایید برای به دست آوردن و عمل شما منطقی می باشد و بایستی املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغات غریبه استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن هست که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 آیتم مضاعف مهم را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب وب سایت خویش از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما برای مخاطبان دیدنی خواهد بود و یک‌سری گام به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه منش منطقی و اساسی

البته وب تارنما بایستی از حیث ظاهری قشنگ باشد. اما مهمتر از آن، در آغاز می بایست طریق فعالیت اصلی سایت خویش را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خویش را تعیین کنید یا حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، باید انتخاب کنید که چه برنامه ای برای تارنما خود در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز برای وبسایت و نیز به جهت سئو اساسی است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار وبسایت را نیز در نظر می گیرد.
به این ادله باید از لحاظ بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که کسانی که از وبسایت شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی با آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را درک کنند و همچنین در رتبه بندی گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات دقیق و دارای ربط کلیدی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردمان سعی برای ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که برای موفقیت در به دست آوردن و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران با خبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید حتمی است. همین بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در گزینه به دست آوردن و عمل خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در آیتم گونه کاری که انجام می دهید استعمال کنید. به عنوان مثال، اگر شغل شما فروش یک جنس است، باید تصاویری دارای میزان مرغوب بودن خوب به جهت تمامی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی کار می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، باید تمام کارها و کارهای انجام شده را حیاتی جزئیات در وب تارنما خویش قرار دهید.
به عنوان مثال مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در سایت قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا‌هستند داده ها به اندازه در گزینه کیفیت همین تالار داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید اهمیت ارسال نظر به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. وبسایت خود را اهمیت دقت به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت شخصی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر به جهت وب سایت شما همین می باشد که قبل از طراحی وب سایت خود، وب تارنما رقبای خود را تحلیل کنید، به عنوان نمونه اگر به ساخت و فروش پوشاک سرگرم هستید، باید بهترین رقیب خود را در حوزه کاری خویش و وب سایت او پیدا کنید. همچنین بررسی کنید و عارضه ها پیروزی او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در تارنما خویش استعمال کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی تایم ها یک یا این که دو گزاره می تواند فراوان قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و عمل خود، حیاتی ثبت دیتاها کلیدی در وب سایت خود، در فعالیت خویش قوی و قدرتمند باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در وبسایت مطمئناً یکی از مهمترین کارها است، بدین ترتیب می بایست صفحه منحصربه‌فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک کمپانی تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط با آن شرکت چه میزان سخت است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک برگه اطلاعات تماس در وبسایت خود قرار دهید و کل داده ها مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را برای به دست آوردن و فعالیت خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه حساس تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما به دست آوردن و فعالیت افزایش جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و آدرس آدرس اینترنتی و نتورک های اجتماعی خویش را در تارنما قرار دهید، آن را به رخ عکس در وبسایت قرار ندهید، آنان می بایست بتوانند روی آن ها کلیک کنند، بدین ترتیب اهمیت کلیک بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه گردید مرتبط باشید و کارهایی را که بایستی انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی گوشی های هوشمند این امکان را دارند که بر بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه بدون عبارات اختصاری بی فایده میباشد و وب سایت بدون راهکار مشخص و معلوم بی معنی و بی فایده است.
مطمئن شوید که از نام های درست و منطقی برای صفحات متعدد وبسایت خویش به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: کلیدی ما تماس بگیرید یا این که کلیدی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، صفحه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه و گسترش یک راهکار استراتژیک برای سایت خود، می بایست راهی برای تولید یک فراخوان به جهت اقدام در لحاظ بگیرید. همین بدان مفهوم هست که آنچه مردم دوست دارا هستند در وبسایت شما ببینند این میباشد که می توانند به راحتی به برگه مورد عشق خود در هر صفحه از سایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک دهند. بتوانید به وب سایت خویش بپیوندید، به پست الکرونیکی خود دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را مشاهده کنید، محصولات خویش را تماشا کنید و …
شما بایستی اهداف خود را در وب سایت خود واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از تارنما شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آنها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در وب سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارد باید به طور کامل امکانات و دیتاها ضروری را به شکل آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی هستند که امروزه آیتم استقبال عمده مردمان قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که شما باید در آن ها عضو گردید و به دست آوردن و عمل خویش را در تارنما خویش گسترش دهید تا به دست آوردن و کار خویش را گسترش دهید. این هم در سئوی شما مضاعف اثر گذار است. عمل در شبکه های اجتماعی و اکران پیوند های آن ها در وب سایت باعث تبلیغ برند شما می شود.