ماکرون در حال آواز خواندن در خیابان ها: مکرون در حال آواز خواندن در خیابان ها پس از سخنرانی پانسیون ها دیده شد

پاریس: روز سه شنبه ویدئویی از رئیس جمهور فرانسه منتشر شد امانوئل مکرون در حال خواندن یک آهنگ سنتی در خیابان پس از یک سخنرانی تلویزیونی که در آن به دنبال کاهش تنش ها بر سر اصلاحات غیرمحبوب بازنشستگی خود بود.
بسیاری از کاربران اینترنت در اولین بار مشکوک بودند که این فیلم با استفاده از هوش مصنوعی یا ابزارهای دیگر جعلی شده است، اما افراد نزدیک به مکرون به خبرگزاری فرانسه گفت که واقعی است.

رئیس جمهور پس از سخنرانی خود (عصر دوشنبه) لحظاتی با همسرش (بریژیت ماکرون) وقت گرفت. آنها با گروهی از جوانان روبرو شدند که در حال آواز خواندن بودند… بنابراین او در آهنگی از پیرنه که می شناسد و دوست دارد به آنها پیوست. ،” آنها گفتند.
در ویدئوی شبانه، مکرون را می‌توان دید که در حال خواندن کلمات «پناهگاه“، آهنگی درباره یک اقامتگاه در رشته کوه در مرز جنوب غربی فرانسه با اسپانیا، که توسط مردان 20 و 30 ساله احاطه شده است که با شور و نشاط آواز می خوانند.
این حادثه ممکن است در ابتدا نمایش خوشایند ارتباط با رای دهندگان رئیس جمهور به نظر برسد، اصلاحاتی که از جمله افزایش سن بازنشستگی باعث خصومت گسترده او در هفته های اخیر شده است.
اما این ویدئو ابتدا در صفحه فیس بوک سازمانی به نام “Projet Canto” منتشر شد.
در حالی که این گروه خود را به عنوان حفظ آهنگ های سنتی به شکل دیجیتال توصیف می کند، روزنامه چپ لیبراسیون سال گذشته گزارش داد که توسط فعالان راست افراطی تأسیس و اداره می شود و آهنگ های ضبط شده مرتبط با آلمان نازی را در برنامه خود ارائه می دهد.
یکی از اطرافیانش گفت که ماکرون «نمی‌توانست در آن لحظه از سوابق هر فردی که با او صحبت می‌کرد اطلاع داشته باشد».
این گروه سال گذشته به لیبراسیون گفت که “آهنگ های سیاسی بخشی از تاریخ ترانه هستند، به همین دلیل ما آنها را ذخیره کرده ایم” و گفت که در کاتالوگ خود آهنگ های “چپ افراطی” نیز دارد.
ماکرون قبلا در سفری به پیرنه علیا در سال 2022 ترانه “Le Refuge” را خوانده بود.