مدیر عامل جدید توییتر در مناقشه نژادپرستی در روز اول

واشنگتن: پاراگ آگراوال، مدیر عامل هندی-آمریکایی جدید توییتر، بلافاصله پس از آن که ترول های جناح راست و رسانه ها ادعا کردند که یک توییت ده ساله را کشف کرده اند، بلافاصله با جنجال مواجه شد. توییتی که در 26 اکتبر 2010 منتشر شد، زمانی که آگراوال حتی به توییتر نپیوسته بود، نوشته بود: «اگر آنها نمی‌خواهند بین مسلمانان و افراط‌گرایان تمایز قائل شوند، پس چرا باید بین سفیدپوستان و نژادپرست تمایز قائل شوم؟» اما خود آگراوال در این تاپیک توضیح داد که او فقط از کمدین آصف مندوی نقل می کند که در مورد این خطوط در دیلی شو چیزی گفته است.
با این وجود، ترول‌های راست‌گرا، که پیوسته توییتر را به سانسور آنها متهم می‌کنند و آگاروال را به‌عنوان وکیل دورسی می‌دانند، به این فکر افتادند که آیا پلتفرم رسانه‌های اجتماعی حتی برایشان سخت‌تر می‌شود یا خیر. بسیاری از پیروان جناح راست پس از اینکه توییتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را نادیده گرفت، به پلتفرم پارلر رفته اند.
با این حال، جامعه فناوری به طور کلی از ظهور آگراوال در اکوسیستم فناوری دره سیلیکون شگفت زده شد، جایی که او در کمتر از 11 سال از یک مهندس نرم افزار به مدیرعامل تبدیل شد. خود آگراوال در ایمیلی که برای همکارانش فرستاد، ضمن تشکر از دورسی به خاطر راهنمایی و مشاوره اش، به این موضوع اشاره کرد. من 10 سال پیش زمانی که کمتر از 1000 کارمند داشت به این شرکت پیوستم. در حالی که یک دهه پیش بود، آن روزها برای من مانند دیروز بود. . اما در آن زمان و اکنون، بیش از هر چیز، من تاثیر باورنکردنی توییتر، پیشرفت مداوم ما و فرصت های هیجان انگیز پیش روی ما را می بینم.”