مدیر عامل هندی-آمریکایی که باعث خشم شد اخراج 900 کارمند به دلیل زوم کاهش یافت

واشنگتن: مدیر اجرایی هندی-آمریکایی، که پیامبر زوم نامیده می شود، به دلیل اخراج 900 کارمند به دلیل یک کنفرانس ویدئویی، در میان تعهد “یک ارزیابی رهبری و فرهنگی” توسط هیئت مدیره شرکت مرخصی گرفته است.
ویشال گارگ، مدیرعامل 43 ساله شرکت مالی وام مسکن Better.com به دلیل اخراج گسترده نزدیک به 10 درصد از نیروی کار شرکت در هفته گذشته، بدنام جهانی را به خود جلب کرد. روز پنجشنبه، هیئت مدیره Better.com گفت که Vishal “فوراً از مرخصی استفاده می کند” در حالی که فاش می کند که یک شرکت مستقل شخص ثالث را “برای انجام یک ارزیابی رهبری و فرهنگی” درگیر کرده است.
“توصیه های این ارزیابی برای ایجاد یک فرهنگ طولانی مدت پایدار و مثبت در Better مورد توجه قرار خواهد گرفت. ما کار زیادی برای انجام دادن داریم و امیدواریم که همه بتوانند دوباره بر مشتریان خود تمرکز کنند و از یکدیگر حمایت کنند تا به ساختن یک فرهنگ عالی ادامه دهند. هیئت مدیره در ایمیلی که ابتدا در Vice.com گزارش شد، گفت: شرکت و شرکتی که می توانیم به آن افتخار کنیم
هیئت مدیره گفت در این دوره موقت، کوین رایان، مدیر مالی شرکت، تصمیمات روزانه شرکت را مدیریت خواهد کرد و به هیئت مدیره گزارش می دهد.
گارگ هفته گذشته نه تنها به دلیل اجباری که در آن 900 کارمند زوم را در فصل تعطیلات اخراج کرد، بلکه به دلیل زبانی که به کار می برد، از جمله متهم کردن کارکنان به دزدی، با خشم محیط کار در سراسر آمریکا مواجه شد.
“بچه ها می دانید که حداقل 250 نفر از افرادی که خاتمه داده شده اند به طور متوسط ​​2 ساعت در روز کار می کنند در حالی که ساعت 8 ساعت + در روز در سیستم حقوق و دستمزد کار می کنند؟ آنها از شما می دزدند و از مشتریان ما می دزدند که قبوض ما را پرداخت می کنند. او در شبکه حرفه ای Blind نوشت: آموزش ببینید.
گارگ بعداً در پیامی که در سایت Better.com منتشر شد، مقداری پشیمانی ابراز کرد. من می‌خواهم به خاطر نحوه اخراج‌ها در هفته گذشته عذرخواهی کنم. من نتوانستم احترام و قدردانی مناسبی را برای افرادی که تحت تأثیر قرار گرفتند و کمک‌هایشان به Better نشان دهم. من تصمیم دارم اخراج‌ها را انجام دهم، اما در با ابلاغ آن، من اعدام را اشتباه گرفتم. با این کار، شما را شرمنده کردم.”
او افزود: “می‌دانم که نحوه انتقال این خبر وضعیت دشوار را بدتر کرد. عمیقا متاسفم و متعهد هستم که از این وضعیت درس بگیرم و بیشتر تلاش کنم تا رهبر آنچه شما انتظار دارید باشم.”