مرد بی خانمان نوجوانی را بدون انگیزه در فلوریدا به طرز مرگباری با چاقو زخمی کرد

فورت لادردیل: رئیس پلیس فلوریدا روز پنجشنبه گفت، مردی بی خانمان با سابقه خشونت تصادفی، پسر 14 ساله ای را که دوچرخه سواری می کرد، طی یک برخورد تصادفی و بدون انگیزه مشخص، با چاقو به قتل رساند.
کلینتون شانون، رئیس Palm Beach Gardens، گفت که سمی لی ویلیامز، 39 ساله، چهارشنبه در میامی به اتهام قتل درجه یک به دلیل قتل رایان راجرز در 15 نوامبر، که جسدش روز بعد در کنار یک روگذر بین ایالتی 95 پیدا شد، دستگیر شد. دانشجوی سال اول دبیرستان و فوتبالیست مشتاق برای دوچرخه سواری در اوایل عصر بیرون رفته بود و دیگر به خانه بازنگشت.
سوابق دادگاه نشان می دهد که راجرز بارها به سرش ضربه چاقو خورده است. اسناد حاکی از آن است که DNA ویلیامز روی یک جفت هدفون در محل حادثه و خون راجرز بر روی باندانی که ویلیامز در کوله پشتی خود داشت، پیدا شد. محققان می گویند که ویلیامز همچنین با توصیف مردی که توسط دوربین امنیتی ضبط شده بود، مطابقت دارد که به سمت منطقه ای که جسد در آن پیدا شد، حدود 10 دقیقه قبل از توقف حرکت تلفن همراه پسر، راه می رفت.
سوابق نشان می دهد که ویلیامز هرگز با راجرز روبرو شده است. ویلیامز روز پنجشنبه برای اولین بار در دادگاه حاضر شد و دستور بازداشت بدون ضمانت صادر شد.
شانون گفت ویلیامز هیچ ارتباط شناخته شده ای با شهرستان پالم بیچ ندارد و معلوم نیست که چرا او در این منطقه که در حدود 80 مایلی (129 کیلومتری) شمال میامی است، بوده است. گمان می رود هیچ کس دیگری در این قتل دست نداشته باشد.
شانون گفت: “به نظر می رسد این یک عمل کاملا تصادفی باشد. ما انگیزه ای نداریم.” من به بهترین وجه می‌توانم آن را به‌عنوان یک کودک قربانی بی‌گناه توصیف کنم که تصادفاً با یک جنایتکار بسیار خشن برخورد کرده است.»
سوابق دادگاه نشان می دهد که ویلیامز سه سال پیش در آتلانتا به جرم خفه کردن و حمله به یک فرد 65 ساله یا بالاتر به دلیل یک حمله تصادفی در سال 2014 اعتراف کرد. مراحل دادگاه به مدت چهار سال به تعویق افتاد زیرا ویلیامز از نظر ذهنی برای کمک به دفاع خود ناتوان بود.
مردی در خیابان راه می‌رفت که ویلیامز از پشت دیوار بیرون پرید، پشت سرش دوید، او را در چنگال خفه‌ای محکم گذاشت و سرش را کتک زد، رونوشت‌های نمایش جلسه دادگاه ویلیامز در سال ۲۰۱۸.
مقتول شهادت داد که در هنگام حمله نمی توانست نفس بکشد و قصد داشت بیهوش شود که عابران مداخله کردند. ویلیامز قربانی را به داخل دره پرتاب کرد و او را با آسیب دائمی بازویش رها کرد و فرار کرد. ویلیامز پس از جستجوی کوتاه در منطقه دستگیر شد.
قربانی گفت که در جریان حمله از ویلیامز پرسیده است که آیا پول می خواهد.
قربانی به قاضی توماس کاکس جونیور گفت: “او گفت نه. او نوع من را می شناسد و قرار است مرا تمام کند.”
ویلیامز چهار سال را در زندان و یک بیمارستان روانی گذرانده بود. دادستان ها خواستار یک سال بیشتر شدند، اما کاکس گفت که از آنجایی که ویلیامز قبلاً محکومیت جنایی نداشته است، او به مدت گذراندن محکوم خواهد شد و همان روز آزاد خواهد شد. کاکس به ویلیامز دستور داد که بلافاصله پس از آزادی جورجیا را ترک کند و با اتوبوس به مرکز فلوریدا سفر کند تا با مادرش که موافقت کرده بود از او مراقبت کند، زندگی کند. او قرار بود پنج سال در فلوریدا به صورت مشروط بگذرد.
قربانی آتلانتا فوراً تماسی برای درخواست نظر نداد. آسوشیتدپرس برای حفظ حریم خصوصی او نامی از او نمی‌برد.
ویلیامز همچنین در اواسط دهه 2000 در فلوریدا مرکزی به اتهامات جنایتی مختلف از جمله خشونت خانگی، مقاومت در برابر دستگیری بدون خشونت، دزدی کوچک و حمل سلاح الکترونیکی پنهان دستگیر شده است. مادرش در آن دوره برای او قرار منع تعقیب صادر کرد.
مادرش برای اظهار نظر به تماسی پاسخ نداد.
دفتر مدافع عمومی شهرستان پالم بیچ از اظهار نظر خودداری کرد.