مریم شریف از عمران خان نخست وزیر پاکستان به دلیل تکیه بر “توطئه و توطئه بیش از قدرت مردم” انتقاد کرد.

اسلام آباد: مریم نواز شریف، دختر نواز شریف، نخست وزیر سابق پاکستان و سیاستمدار مسلم لیگ نواز پاکستان (PML-N) در یک برنامه زنده روز یکشنبه به اظهارات عمران خان، نخست وزیر پاکستان انتقاد کرد و گفت که او “بیشتر به توطئه تکیه می کند. و توطئه از قدرت مردم.
پس از سخنرانی خان، او در یک سری توییت‌ها، عمران خان را سرزنش کرد و گفت که او نه تنها شکست خورده است، بلکه به شکست خود نیز اعتراف کرده است.
او در توییتر خود نوشت: “عمران خان مانند فردی به نظر می رسد که نه تنها شکست خورده است، بلکه شکست خود را نیز پذیرفته است. 4 سال از حضور در دولت و او هنوز هم فقط ناله می کند. “کارتل” هایی که شما از آنها شکایت می کنید، مافیای شما هستند. راست و چپ که 220 میلیون نفر را ریخته اند و آشپزخانه شما را اداره می کنند.”

او نخست وزیر را توبیخ کرد: «هر کلمه ای که عمران خان امروز به زبان آورده است بوی شکست می دهد.
وی افزود: “هر کلمه ای که عمران خان امروز به زبان آورده است بوی شکست، امیدهای بر باد رفته و هیچ ایمانی به آینده خود یا حزب تحریک انصاف ندارد. که بیشتر بر توطئه و توطئه تکیه می کنند تا قدرت مردم».
امیدهای بر باد رفته شما @ImranKhanPTI امید جدیدی برای مردم بی کفایت و ناتوانی پاکستان است که منتظرند شما آنها را از مصیبت 4 ساله که به قیمت جان آنها تمام شده در امان بدارید.”

عمران خان در سخنان خود ضمن اشاره به نواز شریف، نواز شریف، رهبر PML-N گفت: “اگر من به خیابان ها بیایم جایی برای پنهان شدن پیدا نخواهید کرد… من فقط باید به مردم انگیزه بدهم و دیگران از لندن فرار می کنند تا به آن ملحق شوند. دیلی پاکستان گزارش داد که قبلاً آنجا هستند.
او در پاسخ به این موضوع در توییتی نوشت: «پرونده‌هایی که علیه شریف‌ها و PML-N ایجاد کردید، دروغ و ساختگی بود و به سرنوشتی که پیدا کردند، دچار شد.

حالا که واقعیت شما به دنیا آمد، قوه قضائیه را مقصر ندانید. شما فقط انتقام جویی و انتقام جویی خود را مقصر دارید.”