مسافرانی که به انگلستان می‌روند با انتظار طولانی مواجه می‌شوند زیرا مشکلی باعث بسته شدن دروازه‌های الکترونیکی می‌شود

لندن: مسافرانی که به بریتانیا می‌رسند روز شنبه پس از یک مشکل فنی که دروازه‌های مرزی الکترونیکی را در فرودگاه‌های سراسر کشور بسته بود، با تأخیر ساعت‌ها مواجه شدند و همه افراد مجبور شدند گذرنامه‌های خود را در روزهایی که انتظار می‌رفت یکی از شلوغ‌ترین تعطیلات آخر هفته سفر باشد، به صورت دستی بررسی کنند. سال وزارت کشور، آژانس دولتی مسئول مهاجرت و مرزها، گفت که در حال تلاش برای اصلاح یک “مسئله سیستم مرزی سراسری” است، اگرچه جزئیاتی در مورد علت این مشکل ارائه نکرد.
اپراتورهای فرودگاه درخواست صبر کردند و بابت تأخیر عذرخواهی کردند زیرا مسافران ناامید در رسانه های اجتماعی عکس هایی از صف های طولانی در فرودگاه ها از جمله منچستر در شمال پست کردند. انگلستان و هیترو لندنشلوغ ترین فرودگاه اروپا.
انتظار می‌رود سفر در چند روز آینده به‌ویژه شلوغ باشد زیرا تعطیلات سه روزه آخر هفته با شروع تعطیلات یک هفته‌ای برای اکثر مدارس در این کشور مصادف است. بریتانیا. وزارت کشور در بیانیه ای گفت: «ما از یک مشکل سیستم مرزی در سراسر کشور که بر ورود به بریتانیا تأثیر می گذارد آگاه هستیم. ما در تلاش هستیم تا مشکل را در اسرع وقت حل کنیم و با اپراتورهای بندری و خطوط هوایی در ارتباط هستیم تا اختلال را برای مسافران به حداقل برسانیم.”
مشکلاتی که از جمعه شب آغاز شد، در حالی رخ می‌دهد که فرودگاه‌ها، خطوط هوایی و اپراتورهای کشتی‌های بریتانیا تلاش می‌کنند تا حسن نیت خود را با مردم بازسازی کنند، پس از یک سری اشکالات باعث هرج و مرج سفر در تابستان گذشته شد، زمانی که سفرهای خارجی به دنبال همه‌گیری افزایش یافت. ap