مظنون تیراندازی در مدرسه میشیگان برای دفاع از جنون

ساوتفیلد: نوجوانی که متهم به کشتن چهار دانش آموز در دبیرستانی در میشیگان شده است، دفاع جنون آمیز را دنبال خواهد کرد، وکلای او در اطلاعیه ای که پنجشنبه ارسال شد، گفتند که او، والدین و مسئولان مدرسه با شکایت جدیدی در مورد حمله در دبیرستان آکسفورد مواجه شدند.
این اخطار، که در خلاصه ای از پرونده های تشکیل شده ذکر شده است، باید منجر به معاینات سلامت روانی برای این نوجوان 15 ساله شود که به عنوان یک بزرگسال به قتل و سایر جرایم برای تیراندازی متهم شده است که شش دانش آموز دیگر و یک معلم را نیز مجروح کردند. کارشناسان بررسی خواهند کرد که آیا نوجوان نادرست بودن رفتار خود را در روز تیراندازی درک کرده است یا خیر.
در همین حال، این شکایت از طرف والدین تیت مایر که در 30 نوامبر کشته شد و سایر دانش آموزانی که شاهد تیراندازی بودند، اعلام شد. ادعای بی توجهی مقامات مدرسه و والدین کرامبلی در مورد این حمله است.
ویلیام مایر در یک کنفرانس خبری گفت: “ما غمگین و دلشکسته هستیم – زندگی ما برای همیشه تغییر کرد.” “خانواده ما هرگز مثل سابق نخواهند بود. ما کار خوبی نمی کنیم. تنها کاری که انجام می دهیم این است که در خانه قدم بزنیم و به تیت فکر کنیم. هر روز به او فکر می کنیم. در اتاق او می نشینیم. به لیست پخش او در اسپاتیفای گوش می دهیم. ما خوب نیستیم، اما راهی برای عبور از آن با هم پیدا خواهیم کرد.”
در این دادخواست که حداقل 25000 دلار به دنبال آن است، رئیس دانش‌آموزان دبیرستان آکسفورد، دو مشاور و سه معلم به عنوان متهم نام برده می‌شوند. متهم و اولیای دم نیز به عنوان متهم نام برده می شوند.
والدین مظنون متهم به رفتار عمدی، بی احتیاطی و سهل انگاری هستند که منجر به تیراندازی دسته جمعی شده است. کارکنان و معلمان دبیرستان آکسفورد متهم به سهل انگاری فاحشی هستند که منجر به تیراندازی با بیرون نکردن تیرانداز از ساختمان مدرسه شد.
این شکایت روز پنجشنبه به نمایندگی از والدین تیت مایر، ویلیام و شری، در دادگاه منطقه اوکلند ثبت شد. چاد و مگان گرگوری نیز به عنوان شاکیان نام برده می شوند که پسرشان کیگان با جاستین شیلینگ در حمام مدرسه مخفی شده بود که جاستین شیلینگ به ضرب گلوله کشته شد.
این شکایت همچنین از طرف لورن آلیانو که دخترانش سوفیا کمپن و گریس کمپن در جریان تیراندازی در کلاس‌های درس پنهان شده بودند، تشکیل شد.
مظنون در زندان شهرستان اوکلند نگهداری می شود.
اخطاریه ای که روز پنجشنبه توسط وکلای وی ارسال شد، منجر به امتحانات توسط مرکز دولتی روانپزشکی قانونی و کارشناسانی خواهد شد که در اختیار دفاع و دادسرا قرار دارند. قاضی کوام روو همچنین می‌تواند دستور امتحان توسط کارشناس دیگری را بدهد.
مارگارت رابن، وکیل مدافع منطقه دیترویت که در این پرونده دخالتی ندارد، گفت: “این کار کاملاً مناسب است. من شک دارم که کسی از آن غافلگیر شود.” همه اینها زمان بر است.
رابن گفت که پس از ارائه گزارش ها، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا دفاع از جنون می تواند ادامه یابد، به عهده قاضی خواهد بود.
طبق قانون میشیگان، اگر فردی به دلیل جنون بی گناه شناخته شود، آزاد نمی شود. آنها باید برای نگهداری و ارزیابی بیشتر به یک مرکز روانپزشکی دولتی ارجاع داده شوند.
کسی که مجرم شناخته شود اما همچنان بیمار روانی باشد به زندان محکوم می شود اما با توصیه به درمان.
مسئولان مدرسه یک روز قبل از تیراندازی وقتی معلمی او را در حال جستجوی مهمات در تلفنش دید، نگران این نوجوان شدند. به گفته دادستان اوکلند، کارن مک دونالد، با مادرش تماس گرفته شد و متعاقباً در پیامی به پسرش گفت: “لل. من از دستت عصبانی نیستم. تو باید یاد بگیری که گرفتار نشوی.”
روز تیراندازی، معلمی یادداشتی روی میز اتان پیدا کرد و عکس گرفت. مک‌دونالد در دسامبر گفت: این نقاشی یک اسلحه بود که به کلمات اشاره می‌کرد: “افکار متوقف نمی‌شوند. به من کمک کن”.
این نقاشی همچنین شخصی را نشان می داد که به نظر می رسید دو گلوله خورده و خونریزی دارد. «زندگی من بیهوده است» و «دنیا مرده» نوشته شد.
به گفته مقامات، اسلحه مورد استفاده در تیراندازی چند روز قبل توسط پدر نوجوان خریداری شده بود و او به آن دسترسی کامل داشت.
مک‌دونالد گفته است که والدین مرتکب اعمال «فحش‌آمیز» شده‌اند، از خرید اسلحه در جمعه سیاه و در دسترس قرار دادن آن در اختیار پسر گرفته تا مقاومت در برابر حذف او از مدرسه، زمانی که چند ساعت قبل از تیراندازی احضار شدند.
آنها بعداً به قتل غیرعمد متهم شدند.
ون جانسون، وکیل منطقه دیترویت، که وکالت والدین را در شکایتی که روز پنجشنبه ارائه شده است، گفت که نوجوان می‌دانست چه کار می‌کند و “به وضوح مزاحم او بود”، اما والدینش کاری انجام ندادند.
چاد گرگوری در جریان کنفرانس خبری روز پنجشنبه آنچه را که پسرش در جریان تیراندازی شاهد بود، بازگو کرد.
کیگان گرگوری از دکه حمامی که او و شیلینگ در آن پنهان شده بودند به خانواده‌اش پیام می‌فرستاد.
چاد گرگوری گفت: «او پنج دقیقه در آن حمام بود. او در آنجا با یک تیرانداز بود که تازه کشته، زخمی و مجروح شده بود.»
مگان گرگوری گفت که دو ماه بعد، کیگان آسیب دیده است.
او گفت: “او به هیچ وجه نزدیک به کلاس نیست، چه برسد به اینکه مانند یک کودک 15 ساله عادی عمل کند.” “ما باید درها را بررسی کنیم. باید زیر تخت ها را بررسی کنیم.”
این مدرسه در شهرستان اوکلند، در حدود 30 مایلی (50 کیلومتری) شمال دیترویت است. روز دوشنبه با بازسازی داخلی آن از زمان تیراندازی بازگشایی شد.
در ماه دسامبر، جفری و برندی فرانتس یک جفت شکایت را در دادگاه فدرال و دادگاه منطقه ای تنظیم کردند که هر کدام 100 میلیون دلار علیه منطقه درخواست کردند. دختر 17 ساله آنها، رایلی، از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفت. خواهر 14 ساله‌اش، بلا، دانش‌آموز کلاس نهم، در زمان شلیک گلوله در کنار او بود.
شکایت آنها می گوید که مسئولان مدرسه و کارکنان دبیرستان به اندازه کافی برای جلوگیری از تیراندازی و محافظت از دانش آموزان انجام نداده اند.