موارد کووید کالیفرنیا: افزایش موارد ویروس کالیفرنیا به بیمارستان ها، مدارس | اخبار جهان

لس آنجلس – کالیفرنیا در حال تلاش برای تامین کارکنان بیمارستان‌ها و کلاس‌های درس است، زیرا افزایش شگفت‌انگیز عفونت‌های ویروس کرونا در این ایالت در حال گسترش است.
دکتر مارک غالی، وزیر بهداشت و خدمات انسانی روز چهارشنبه گفت، نوع Omicron کووید-19 که به سرعت در حال گسترش است، کارکنان مراقبت های بهداشتی در معرض یا آلوده را کنار می گذارد، حتی در حالی که تخت های بیمارستانی مملو از بیماران است و “برخی امکانات در حال بسته شدن است.”
کیومی بورچیل از انجمن بیمارستانی کالیفرنیا گفت: حدود 40 درصد از بیمارستان ها با کمبود پرسنل بحرانی روبرو هستند و برخی گزارش می دهند که یک چهارم کارکنان خود به دلایل مرتبط با ویروس خارج شده اند.
دن لینچ، مدیر خدمات پزشکی اورژانس این شهرستان گفت، در شهرستان فرسنو، بیش از 300 کارگر در بیمارستان های منطقه به دلیل قرار گرفتن در معرض تماس یا بهبودی در حال ایزوله شدن بودند.
به گزارش روز سه شنبه لس آنجلس دیلی نیوز، برایان بنت، دستیار موقت رئیس سازمان آتش نشانی لس آنجلس به شورای شهر کارسون گفت که سازمان آتش نشانی شهرستان لس آنجلس به جای آمبولانس، بیماران را با خودروهای آتش نشانی به بیمارستان ها می برد، زیرا 450 آتش نشان پس از مثبت شدن آزمایش آنها غایب هستند.
مقامات گفتند که در آینده، آتش نشانی شهرستان فقط در صورت لزوم در تماس های پزشکی ارسال می شود.
مک کورمیک آمبولانس، یک شرکت خصوصی که با این شهرستان قرارداد دارد، در بیانیه‌ای گفت: گسترش سریع Omicron نیروی کار ما را از بین برده است.
کالیفرنیا در ماه سپتامبر کمترین نرخ سرانه مورد را در ایالات متحده داشت، اما مانند سایر نقاط کشور اکنون افزایش چشمگیری را نسبت به نوع Omicron تجربه می کند. موارد تایید شده ویروس در دو هفته گذشته نزدیک به 500 درصد افزایش یافته است و بستری شدن در بیمارستان از کریسمس دو برابر شده و به بیش از 8000 نفر رسیده است. مدل‌های ایالتی پیش‌بینی می‌کنند که تا اوایل ماه آینده تعداد بستری‌ها در بیمارستان به 20000 نفر برسد، سطحی تقریباً به اندازه ژانویه گذشته، زمانی که کالیفرنیا مرگبارترین افزایش خود را تجربه کرد.
دکتر رجینا چینسیو-کوونگ، معاون مدیر بهداشت این شهرستان، گفت که حداقل 9 بیمارستان در اورنج کانتی چادرهای افزایش ظرفیت خود را در صورت غرق شدن در موارد ویروسی و همچنین افزایش سایر مشکلات پزشکی مانند سکته مغزی ایجاد کرده اند.
او گفت: افرادی که علائم جزئی دارند باید با مراجعه مجازی به پزشک شروع کنند زیرا “بیمارستان ها و اورژانس ما و مراقبت های فوری ما پر است و آنها واقعا باید تلاش خود را روی افرادی که واقعاً بیمار هستند متمرکز کنند.”
کالیفرنیا برای کمک به مبارزه با عفونت، ماسک داخل ساختمان خود را تا اواسط فوریه تمدید کرده است، اما غالی گفت هیچ بحثی در مورد محدودیت‌های بیشتر وجود ندارد و به در دسترس بودن واکسن‌ها و درمان‌های کووید-19 اشاره کرد که تا حد زیادی یک سال پیش وجود نداشت.
این ویروس حتی با بازگشت 6 میلیون دانش‌آموز K-12 به کلاس‌های درس، پرسنل مدرسه را کنار گذاشته است.
منطقه مدرسه واحد ساکرامنتو سیتی گزارش داد که بیش از 500 دانش آموز و کارمند پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 قرنطینه شدند.
در همین حال، فرماندار گاوین نیوسام و مقامات ایالتی به دلیل کوتاهی در اجرای وعده‌های خود مبنی بر ارائه تست‌های سریع و در منزل برای همه دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه کالیفرنیا قبل از بازگشایی کلاس‌های درس پس از تعطیلات زمستانی با انتقاد مواجه هستند.
میلیون‌ها کیت تست برای خانواده‌ها ارسال شد، اما میلیون‌ها نفر دیگر ارسال نشدند، و این هفته صف‌های طولانی در سایت‌های آزمایش شهرستان لس آنجلس تشکیل شده است.
تونی تورموند، رئیس مدارس کالیفرنیا روز چهارشنبه این تاخیر را “ناامیدکننده” خواند.
غالی گفت که مشکلات لجستیکی و آب و هوای بد در جنوب کالیفرنیا به این مشکل کمک کرده است، اما گفت که حدود 6.2 میلیون آزمایش به دفاتر آموزش شهرستان تحویل داده شده است و آزمایش های بیشتری در این هفته انجام می شود.