مونت ورنون: دولت ایالات متحده تحقیقات حقوق مدنی را در مورد عملکرد پلیس در حومه نیویورک آغاز کرد

واشنگتن: مقامات گفتند که وزارت دادگستری تحقیقات حقوق مدنی را در مورد اقدامات پلیس در یکی دیگر از شهرهای ایالات متحده آغاز کرده است و به بررسی سوء استفاده های سیستمی احتمالی در حومه نیویورک در مونت ورنون پس از دریافت نکاتی مبنی بر متهم کردن افسران به استفاده از زور بیش از حد و انجام جستجوی غیرقانونی پرداخته است. جمعه.
بخش حقوق مدنی این وزارتخانه از زمان روی کار آمدن جو بایدن در ژانویه نیز تحقیقاتی را در مورد اقدامات پلیس در مینیاپولیس، فینیکس، لوئیزویل و کنتاکی، پس از اعتراضات سال گذشته در بسیاری از شهرهای ایالات متحده علیه نژادپرستی و خشونت پلیس، آغاز کرده است.
کریستن کلارک، دستیار دادستان کل ایالات متحده برای بخش حقوق مدنی، و دادستان منهتن، دامیان ویلیامز، تحقیقات در مورد سوء استفاده های احتمالی توسط شهر مونت ورنون، که جمعیتی حدود 70000 نفر دارد، و اداره پلیس آن را اعلام کردند.
کلارک گفت که بازرسان شواهدی را بررسی خواهند کرد که نشان می‌دهد ساکنان سیاهپوست برای “سوءاستفاده و زور بیش از حد” هدف قرار می‌گیرند و ممکن است ناظران پلیس این هدف‌گیری را آموزش دهند.
او گفت که این تحقیق به دلیل نکات و اطلاعات در دسترس عموم بوده است.
کلارک گفت: “ما اطلاعاتی در مورد استفاده مکرر از زور بیش از حد، اغلب علیه افرادی که دستبند بسته شده اند، دریافت کرده ایم.” به همین ترتیب، گزارش‌ها نشان می‌دهد که افسران به طور معمول جستجوهایی را بدون مبنای قانونی کافی انجام می‌دهند، از جمله بازرسی نواری.»
سخنگوی ماونت ورنون گفت که شهر در حال آماده شدن برای صدور بیانیه و برگزاری یک کنفرانس خبری در این مورد است.
بایدن بعد از قتل یک مرد سیاهپوست به نام جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس که بعداً به قتل محکوم شد، در ماه می 2020، موضوع عدالت نژادی را در اولویت قرار داد.