میلواکی: 6 کشته در خانه میلواکی، تحقیقات قتل در حال انجام است

میلواکی: به گفته مقامات، شش نفر در خانه ای در میلواکی جسد پیدا کردند که پلیس در حال بررسی آن به عنوان قتل های متعدد است.
پل فرمولو، دستیار رئیس پلیس میلواکی در یک کنفرانس خبری عصر یکشنبه گفت که پلیس میلواکی حدود ساعت 3:45 بعد از ظهر یکشنبه برای کمک به بررسی رفاهی در محل اقامتی که چهار مرد و یک زن در آن جسد پیدا شد، پاسخ داد.
دفتر بازرسی پزشکی شهرستان میلواکی بامداد دوشنبه در توییتی اعلام کرد که جسد یک فرد دیگر، یک مرد، از خانه بیرون آمده است. هویت کشته شدگان در دست بررسی بود.
فورمولو گفت که انگیزه و اطلاعاتی در مورد مظنونان مشخص نشده است. پلیس نگفته است که چه چیزی باعث مرگ این افراد شده است، اما فورمولو گفت هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد تهدیدی برای جامعه وجود دارد.
کاوالیر جانسون، سرپرست شهرداری میلواکی یکشنبه شب در بیانیه ای گفت: “مهم است که از خشونت مداوم در جامعه خود بی حس نشویم. یک جنایت وحشتناک دوباره رخ داده است.”
به گفته پزشک متخصص کالبد شکافی قرار بود روز دوشنبه انجام شود.
ارنل آر لوکاس، کلانتر شهرستان میلواکی، گفت: «اقدامات خشونت‌آمیز اخیر یادآوری آشکار از کارهایی است که هنوز برای رسیدگی به علل اصلی جنایات خشونت‌آمیز در شهر ما باقی مانده است.»