میکل آرتتا، سرمربی آرسنال درباره درگیری آتشین با یورگن کلوپ در جریان شکست مقابل لیورپول توضیح داد.

این بازیکن اسپانیایی پس از درگیری دقیقه 30 بین تاکهیرو تومیاسو و سادیو مانه که مدافع آرسنال را در زمین رها کرد عصبانی شد و کمک مربیان آرتتا مجبور شدند او را از نظر فیزیکی مهار کنند که او تلاش می کرد با کلوپ مقابله کند.

آرتتا پس از بازی به خبرنگاران گفت: “او (کلوپ) سعی می کرد از تیم خود دفاع کند، من سعی می کردم از تیم خود دفاع کنم و تمام.

برای من، همه این اتفاقات در آنجا (در زمین) باقی می‌مانند، آنها بخشی از … راهی است که ما دوست داریم در مسابقه شرکت کنیم.

این فقط یک اقدام (توسط مانه) بود و من سعی می کنم از بازیکنانم دفاع کنم و این کاری است که کردم.”

میکل آرتتا یورگن کلوپ به دلیل درگیری با کارت زرد جریمه شد.

هم کلوپ و هم آرتتا به خاطر این حادثه کارت زرد دریافت کردند و سرمربی لیورپول نشان داد که از اینکه آرسنال ظاهراً تلاش می کند مانه را با کارت زرد جریمه کند ناراحت است، اما اصرار داشت که این درگیری “هیچی” است.

او گفت: “ما مجبور شدیم سادیو را مقابل اتلتیکو مادرید حذف کنیم، زیرا اتلتیکو فقط برای همین کار می کند.” برای اینکه به او کارت زرد بگیرم و باید او را بیرون بیاورم و… اشکالی ندارد.”

این شکست به 10 بازی بدون شکست آرسنال پایان داد، اما شکست وستهم مقابل وولوز به این معناست که توپچی ها تنها 3 امتیاز از لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند.

پیروزی لیورپول را به فاصله چهار امتیازی از چلسی، رهبر لیگ برتر پس از شکست شگفت‌انگیز مقابل وستهم قبل از تعطیلات بین‌المللی بازگرداند.