می‌شد از خشونت مدرسه میشیگان جلوگیری کرد: والدین دو شکایت 100 میلیون دلاری تشکیل دادند

ساوتفیلد: والدین دختر 17 ساله‌ای که در جریان تیراندازی دسته جمعی که منجر به کشته شدن چهار دانش‌آموز به گردن در دبیرستان آکسفورد هدف گلوله قرار گرفت، دو شکایت را برای درخواست 100 میلیون دلار علیه یکی از مدارس میشیگان تنظیم کردند و روز پنجشنبه گفتند که می شد از خشونت جلوگیری کرد
این شکایت ها توسط جفری و برندی فرانتس به نمایندگی از دخترانشان، رایلی، یک سالمند که در 30 نوامبر مجروح شد، و خواهرش بلا، یک دانش آموز کلاس نهم 14 ساله، در دادگاه فدرال در دیترویت و دادگاه منطقه اوکلند تشکیل شد. جفری فیگر وکیل دادگستری گفت که در زمان تیراندازی به او نزدیک او بود.
والدین روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری با فیگر در دفاتر او در ساوتفیلد شرکت کردند. جفری فرانتس رواقی به نظر می رسید و به جلو خیره می شد در حالی که وکیل آسیب های شخصی مقامات مدرسه و کارکنان در Oxford High را متهم می کرد که برای جلوگیری از تیراندازی و محافظت از دانش آموزان به اندازه کافی تلاش نمی کنند.
برندی فرانتس نشسته بود، اغلب با سر خمیده. والدین به خبرنگاران نگفتند.
این شکایت ها اولین پرونده های مدنی شناخته شده ای است که در رابطه با تیراندازی ارائه شده است. نام‌های منطقه مدرسه آکسفورد، سرپرست تیم ترون، مدیر دبیرستان آکسفورد، استیون ولف، رئیس دانش‌آموزان، دو مشاور، دو معلم و یک کارمند در این لباس‌ها وجود دارد.
آسوشیتدپرس روز پنجشنبه ایمیلی ارسال کرد و خواستار اظهار نظر از ناحیه شد.
ده دانش آموز و یک معلم در مدرسه ای در شهر آکسفورد، تقریباً 50 کیلومتری شمال دیترویت هدف گلوله قرار گرفتند.
یک نوجوان 15 ساله دوم این مدرسه دستگیر شد و به عنوان یک بزرگسال به قتل، تروریسم و ​​جرایم دیگر متهم شد. والدین او بعداً به قتل غیرعمد متهم و دستگیر شدند.
وکلای آسیب های شخصی ابراز تردید کرده اند که منطقه مدرسه می تواند با موفقیت به دلیل اجازه دادن به اقامت در مدرسه مورد شکایت قرار گیرد. این به این دلیل است که قانون میشیگان محدودیت بالایی را برای حذف مسئولیت از مدارس دولتی و سایر بازوهای دولتی تعیین می کند.
وکیل A. Vince Colella گفت: “شما باید نشان دهید که دولت یا اعضای هیات علمی به شدت سهل انگاری کردند، به این معنی که آنها بی توجهی به احتمال وقوع آسیب داشتند.”
فیگر روز پنجشنبه اذعان کرد که قوانین ایالتی شکایت موفقیت آمیز از نهادهای دولتی مانند مناطق مدرسه را دشوار می کند. او گفت که یک دعوای قضایی فدرال به او اجازه می دهد تا برای سوابق و شواهد مرتبط با نوجوان و تیراندازی از ناحیه مدرسه احضار کند.
فیگر گفت: “من درک می کنم که این کار آسانی نیست.” با این حال، اکنون زمان آن است که کاری در مورد آن انجام دهیم.»
به گفته دادستان، اسلحه مورد استفاده در تیراندازی چند روز قبل توسط پدر خریداری شده بود و پسرش به آن دسترسی کامل داشت.
صبح قبل از تیراندازی، مسئولان مدرسه بعد از مدرسه با متهم ملاقات کردند که معلم نقاشی اسلحه، گلوله و فردی را که به نظر می‌رسید تیر خورده بود، همراه با پیام‌هایی مبنی بر «زندگی من بی‌فایده است» و «دنیا» پیدا کرد. مرده”.
ترون گفته است که والدین «قاطعانه از بردن پسرشان به خانه امتناع کردند».
خانواده فرانتس در لئونارد، در شمال غربی آکسفورد زندگی می کنند. یکی از شکایت‌ها از مسئولان مدرسه به دلیل عدم اخراج، تنبیه یا تفتیش پسر قبل از تیراندازی انتقاد می‌کرد که به او اجازه داد به کلاس درس خود بازگردد و “وحشیگری قتل‌آمیز خود را انجام دهد”.
این دادخواست به نقض حقوق شهروندی تحت اصلاحیه چهاردهم اشاره می کند و همچنین می گوید که ناحیه مدرسه “می دانسته یا باید می دانسته است که خط مشی ها، رویه ها، نظارت آموزشی و انضباط” اعضای کارکنان ذکر شده در شکایت “برای وظایفی که هر یک از متهمان مورد نیاز است ناکافی هستند. برای اجرا”.
فیگر گفت: «جامعه ما در حفاظت از فرزندانمان مسئولیتی دارد. مسئولیتی بین معلمان، مشاوران و مدیران مدارس وجود دارد که به راحتی می توانستند از این کشتار جلوگیری کرده و آن را متوقف کنند.
رایلی فرانتس در پی تیراندازی در بیمارستان بستری شد. فیگر گفت که او اکنون در خانه در حال نقاهت است.
دفتر کلانتر شهرستان اوکلند گفت، یک دانش آموز 17 ساله – قربانی باقی مانده در بیمارستان بستری شده بر اثر تیراندازی – روز پنجشنبه از بخش مراقبت های ویژه خارج شد.
او به یک اتاق استاندارد منتقل شد و انتظار می‌رفت که برای چهار تا شش هفته آینده در بیمارستان بماند و تحت توانبخشی قرار گیرد.
روز چهارشنبه، بیانیه‌ای که توسط Throne در وب‌سایت منطقه منتشر شد، گفت که پس از به‌دست‌آمدن همه حقایق و انتشار از طریق پیگرد قانونی، او به شورای آموزش آکسفورد توصیه می‌کند که منطقه بازنگری کل سیستم خود را آغاز کند. همانطور که جوامع دیگر در مواجهه با تجربیات مشابه انجام داده اند.”
او نوشت: “هدف ما از همه اینها گردآوری تمام حقایق مربوط به آنچه قبل، در طول و بعد از این حادثه وحشتناک رخ داده است.” ما متعهد هستیم که این کار را به گونه‌ای انجام دهیم که به جامعه ما اجازه دهد تا به جلو حرکت کند و اعضای جامعه خود را که از این رویداد وحشتناک رنج می‌برند، دوباره آسیب نبیند.»