نکات مهم در مورد خرید خانه ارزان در ایتالیا از کسانی که آن را خریداری کرده اند

(سی ان ان) – خرید ملک ارزان در ایتالیا برای بسیاری از مسافران چشم‌انداز جذابی است، به‌ویژه با توجه به تعداد روزافزون شهرهایی که از طریق طرح‌های بازسازی خانه‌هایی را با قیمتی کم عرضه می‌کنند.

در حالی که برخی به اندازه کافی شجاع بوده اند که جهش کرده و خانه ای با قیمت از یک تا چند هزار یورو را در یک روستای روستایی ایتالیایی بسازند، برخی دیگر احتمالاً از ترس از پیش آمدن مشکل منصرف شده اند.

اما آیا هیچ پرچم قرمزی وجود دارد که خریداران بالقوه باید در هنگام خرید چنین خانه ای به دنبال آن باشند؟ و چگونه متوجه می شوید که روی زمین های لغزنده قدم می گذارید؟

وقتی نوبت به ارائه توصیه ها و نکات ارزشمند در مورد این موضوع خاص می رسد، هیچ کس بهتر از کسانی نیست که واقعاً خودشان این کار را انجام داده اند.

در ژانویه، شهر Biccari ایتالیا، زمانی که شروع به فروش خانه‌های فرسوده یک یورویی و خانه‌های آماده برای تصرف که نیاز به حداقل تعمیرات داشتند، به سرفصل خبرها تبدیل شد – دومی موفق‌ترین آنها بود.

شهردار Gianfilippo Mignogna تصمیم گرفت این خانه ها را در تلاش برای احیای این شهر بیمار، که شاهد کاهش جمعیت آن در طول سال ها بوده است، به دلیل ترک تعداد زیادی از ساکنان برای یافتن کار در شهرهای ایتالیا یا سایر کشورها، انتخاب کرد.

در اینجا سه ​​نفر از کسانی که یکی از ملک های کلید در دست را خریده اند یا در خرید آن کمک کرده اند تجربیات خود را بازگو می کنند.

مشکلات “ارثی”

ماریانو روسو در اوایل سال جاری یک ملک آماده برای تصرف در بیکاری ایتالیا خریداری کرد.

ماریانو روسو در اوایل سال جاری یک ملک آماده برای تصرف در بیکاری ایتالیا خریداری کرد.

ماریان روسی

ماریانو روسو، یک آرژانتینی با ریشه ایتالیایی، یک خانه دنج 55 متر مربعی در دو طبقه در Biccari به قیمت 7000 یورو (حدود 7800 دلار) خریداری کرد.

خانه روسو زمانی که فروخته شد بازسازی شد – حتی دیوارها تازه رنگ شده بودند – و یک تراس پانوراما دارد، در حالی که ورودی در یک کوچه زیبا از مرکز تاریخی شهر واقع شده است. جدا از قیمت خرید، دفتر اسناد رسمی برای سند خرید 3000 یورو (3400 دلار) اضافی برای او هزینه کرد.

روسو، مدیر آرژانتین Per Il Mondo، سازمانی که ایتالیایی-آرژانتینی ها را در سراسر جهان متحد می کند، می گوید: “این در حال حاضر قابل زندگی است. ما فقط می توانیم سیستم آب جاری شبکه و گرمایش را مدرن کنیم، شاید بخش هایی از طبقات را تعمیر کنیم.”

ساختار جامد است، حتی با وجود اینکه یک خانه قدیمی است، هیچ قالبی روی دیوارها وجود ندارد و سقف به شکلی عالی است.

به گفته Russo، به لطف حمایت نقشه بردار محلی مسئول پروژه، روند خرید بسیار روان بود.

روسو که قصد دارد بیشتر سال را با همسر و دو دخترش در Biccari زندگی کند، توضیح می‌دهد: “داشتن کسی که شما را در این راه راهنمایی کند بسیار مهم است، ما خوش شانس بودیم که این نماینده را داشتیم.”

او کار کاغذی را برای ما آماده کرد و به ما در پرداخت مالیات املاک کمک کرد. او مطمئن شد که خانه عاری از هرگونه بدهی قبلی است، چیزی که شما نمی خواهید پس از خرید آن را بفهمید.

با این حال، روسو تقریباً متوجه شد که در کابوس هزارتویی که دیگران هنگام خرید یک ملک ایتالیایی با چندین مالک در آن دیده‌اند، گیر کرده است.

ملک روسو با مساحت 55 متر مربع و دو طبقه، 7000 یورو (حدود 7800 دلار) برای او هزینه داشت.

ملک روسو با مساحت 55 متر مربع و دو طبقه، 7000 یورو (حدود 7800 دلار) برای او هزینه داشت.

ماریان روسی

این خانه دو صاحب داشت — خواهرانی که در شهرهای مختلف زندگی می کردند. هر دو باید ابتدا با فروش و سپس قیمت نهایی موافقت می کردند.

خوشبختانه این زوج روابط خوبی داشتند و همه چیز خوب پیش رفت. اما همیشه اینطور نیست.

طبق قوانین ایتالیا، حتی اگر ملکی 1000 مالک مختلف داشته باشد، هر فرد باید در مورد فروش توافق کند، در غیر این صورت نمی تواند ادامه یابد. و بیایید بگوییم که ایتالیا سهم عادلانه خود را از اقوام متخاصم دارد.

بنابراین، خریداران، با کمک تالار شهر، باید از خطر ظهور یک وارث ناشناس برای مطالبه اموال فروخته شده، جلوگیری کنند.

روسو خاطرنشان می کند که همچنین مهم است که مطمئن شوید که هیچ وام مسکن معلقی در ملک وجود ندارد و تمام تعمیرات یا بازسازی های حداقلی انجام شده توسط مالکان قبلی دارای مجوز قانونی هستند که هزینه آن قبلاً پرداخت شده است. در غیر این صورت مالک جدید باید خودش آن را تسویه کند یا با عواقب قانونی مواجه خواهد شد.

خریداران همچنین باید قبل از امضای سند خرید از هرگونه خسارت وارده به اشخاص ثالث که ممکن است توسط مالکان قبلی خانه ایجاد شده باشد، آگاه باشند.

به عنوان مثال، اگر لوله آب آسیب دیده آشپزخانه همسایه را زیر آب گرفته باشد یا سقف کاشی سقوط کرده ساختمان مجاور ملک را ترک کرده باشد.

حتی بازسازی قبلی نیز می‌تواند مشکل‌ساز باشد، اگر به‌درستی تأیید نشده باشد یا به‌طور ماسبق از طریق عفو ساختمانی مجاز نباشد.

روسو توضیح می‌دهد: «یکی از خواهران نمی‌توانست در روز صدور حکم حضور داشته باشد، بنابراین خواهر دیگر را به نمایندگی از او سپرد تا امضا کند».

“ما مطمئن شدیم که همه چیز با فروش درست است. خواهرها در گذشته خانه را بازسازی کرده بودند، یک دیوار را برای یکی کردن دو اتاق پایین آورده بودند، اما عفو ساختمان حل شده بود.

“همه اینها باید قبل از فروش در روزنامه ها نشان داده شود. هیچ کس نمی خواهد دردسر لحظه آخری داشته باشد.”

اگر چنین بازسازی به شهرداری ابلاغ نشده باشد، که یک الزام قانونی است، خریدار جدید ممکن است در شرایطی قرار گیرد که سند خرید – و فروش – باطل اعلام شود.

واسطه درست

رولف بائر خانه ای به مساحت 150 متر مربع در شهر روستایی ایتالیا خریداری کرده است.

رولف بائر خانه ای به مساحت 150 متر مربع در شهر روستایی ایتالیا خریداری کرده است.

شهرداری بیکاری

پیدا کردن یک نماینده کارآمد یک عامل کلیدی برای رولف بائر، مهندس بازنشسته آلمانی، هنگام انتخاب یک خانه ارزان در Biccari بود.

بائر که 30000 یورو (34000 دلار) پرداخت می‌کند، می‌گوید: “من حال و هوای روستا را دوست دارم، فکر می‌کنم سرنوشت مرا به اینجا فرستاد. تابستان امسال به پولیا رفتم تا خانه‌ای انتخاب کنم و این اولین شهری بود که در آن توقف کردم. عالی بود.” برای خانه بازسازی شده اش

“من بلافاصله دفتر نقشه برداری را پیدا کردم، او عالی بود. داشتن فرد مناسبی که به شما کمک می کند خانه ای را که مناسب شماست انتخاب کنید بسیار مهم است.”

او تصمیم گرفت در پولیا خرید کند و نه سیسیل، جایی که شهرهای مختلف خانه‌های خود را به قیمت یک یورو می‌فروشند.

او توضیح می دهد: «سیسیل در جنوب بسیار دور است، به علاوه من هرگز یک خانه یک یورویی نمی خواستم. “این کار بیش از حد نیاز دارد.”

بائر، که مالک املاک دیگری در اروپا است، دریافت که هزینه‌های این نماینده – زیر 500 یورو (560 دلار) – بسیار کمتر از هزینه‌هایی است که او در کشورهای دیگر متحمل شده است.

بائر از آنجایی که او در Biccari اقامت دارد، مجبور به پرداخت مالیات بر دارایی نیست، که یکی دیگر از نقاط فروش بود.

خانه 50 متر مربعی Bauer در سه طبقه گسترده شده است و مناظر پانوراما را ارائه می دهد

خانه 50 متر مربعی Bauer در سه طبقه گسترده شده است و مناظر پانوراما را ارائه می دهد

شهرداری بیکاری

او می گوید: «فهمیدم که باید با پول کاری انجام داد، از آن برای آرامش و لذت بردن از زندگی استفاده کرد. “من یک کلکسیونر خانه هستم، و در Biccari یک مکان گرم پیدا کردم که بتوانم چندین ماه در سال در آن زندگی کنم. از هوای سرد متنفرم، اینجا احتمالاً حتی نیازی به تنظیم سیستم گرمایشی ندارم.”

خانه 150 متری او در سه طبقه، با منظره پانوراما، و دارای سقف های طاقدار، آشپزخانه اوپن، یک انبار بزرگ و یک راه پله سنگی منتهی به ورودی است.

باوئر برخی از کارهای جزئی را انجام داد، مانند دوباره کردن طبقات، ارتقاء سیستم الکتریکی و قرار دادن یک دوش جدید. او قصد دارد اتاق خواب طبقه بالا را به ایوان تبدیل کند.

برخلاف اکثر خریداران، باوئر هیچ یک از مبلمان، لوازم خانگی، یا حتی لامپ ها را در محل تهیه نمی کرد.

در عوض او آنها را از کشورهایی مانند آلمان ارسال کرد، جایی که به گفته او قیمت ها و گاهی اوقات کیفیت می تواند بهتر باشد.

او می گوید: “این بستگی به این دارد که شما چه می خواهید، و اینکه آیا شما در جاهای دیگر مانند من با تامین کنندگان تماس دارید یا خیر. نگاهی به اطراف و مقایسه چیزها همیشه خوب است.”

بائر که یک بازیکن مشتاق اسکواش است، دو ماه است که در محل اقامت جدید خود در بیکاری زندگی می کند و از این تجربه بسیار لذت می برد.

اگرچه این زبان تا حدودی مانع بوده است — بائر ایتالیایی صحبت نمی کند — او تاکنون به برنامه های ترجمه متکی بوده است و دریافته است که مردم محلی اغلب تلاش می کنند بفهمند که آیا علاقه مند به صحبت با او هستند یا خیر.

مسائل دفتر اسناد رسمی

Aksana Klimavets به همراه شهردار Biccari، Gianfilippo Mignognai، به خریدار کمک کردند تا یکی از خانه ها را بگیرد.

Aksana Klimavets به همراه شهردار Biccari، Gianfilippo Mignognai، به خریدار کمک کردند تا یکی از خانه ها را بگیرد.

شهرداری بیکاری

فرآیند خرید یک مسکن ارزان قیمت برای آکسانا کلیموتس، مترجم روسی مستقر در ایتالیا که به یک تاجر مسکو در خرید یک خانه قدیمی در اینجا به قیمت 15000 یورو (حدود 16800 دلار) کمک کرد، کمی پیچیده‌تر بود.

این خانه سه طبقه که در یک کوچه سنگ‌فرش باریک قرار گرفته بود، در زمان فروش کاملاً بازسازی شد، با سقف‌های طاقدار سفید تازه رنگ‌آمیزی شده، پله‌های مرمری و تراس پانوراما مشرف به یک میدان کوچک – صاحبان سابق حتی یک کالسکه را پشت سر گذاشتند. .

اما به گفته کلیموتس، یافتن یک دفتر اسناد رسمی برای مشاهده امضاهای روی سند فوق العاده سخت بود، در حالی که روند فروش چندین ماه طول کشید.

او توضیح می دهد: «زمانی که موفق به یافتن یک دفتر اسناد رسمی شدیم، به ما گفته شد که پول را بلافاصله قبل از سند انتقال دهیم، که با توجه به قوانین سختگیرانه روسیه در مورد پرداخت های بین المللی خروجی که چندین روز طول می کشد، غیرممکن است. بانک نیاز به بررسی و مجوز دارد و این امر فروش را به تاخیر انداخت.

به منظور تسریع در روند، مشتری Klimavets تصمیم گرفت که پول را قبل از جلسه تغییر داده شده به دفتر اسناد رسمی ارسال کند تا توافق نامه را امضا کند، که به معنای خرید خانه غیر قابل مشاهده بود.

هنگامی که این موضوع حل شد، مشتری برای امضای سند از مسکو پرواز کرد و متوجه شد که سردفتر به طور تصادفی آدرس اشتباهی را اضافه کرده است.

Klimavets می افزاید: “خوشبختانه ما دوبار چک کردیم وگرنه می توانستیم ملک شخص دیگری را بخریم.”

این خانه کاملاً بازسازی شده Biccari به قیمت 15000 یورو (حدود 16800 دلار) فروخته شد.

این خانه کاملاً بازسازی شده Biccari به قیمت 15000 یورو (حدود 16800 دلار) فروخته شد.

شهرداری بیکاری

هنگامی که او و خریدار در نهایت با مالکان ملاقات کردند، متوجه شدند که خانه نه تنها پنج وارث دارد، بلکه چندین بار به ارث رسیده است.

او توضیح می‌دهد: «آن خانه سابقه بسیار طولانی دارد، در جلسه سند، سردفتر اسناد رسمی فهرست مالکان گذشته را برای ما خواند و اکنون برای انتقال قبوض آب و برق با یکی از وارثان در تماس هستیم.

پس از غلبه بر این مانع، مالک جدید باید مراحل باز کردن یک حساب بانکی در ایتالیا را انجام دهد، که می تواند به ویژه برای کسانی که از روسیه هستند دشوار باشد، قبل از اینکه بتواند هر گونه صورت حساب را بپردازد یا از تعطیلات تعطیلات خود لذت ببرد.

اما علی‌رغم این چالش‌های زیاد، کلیموتس می‌گوید مشتری او عاشق خیابان‌های تمیز و محیط بکر Biccari شده است.

او می افزاید: «برای روس ها، پولیا یک مقصد برتر است. “اینجا هست [international] فرودگاه باری و مقبره سنت نیکلاس، که یک مکان زیارتی روسی-ارتدکس است.”

خریدار، یک زن تاجر که نامش فاش نشده است، مشتاقانه منتظر است تا بتواند از ملک جدید خود حداکثر استفاده را ببرد و قصد دارد پنجره‌های بیشتر و شومینه دیگری اضافه کند.