نیوزلند: برای پرواز عالی، شرکت هواپیمایی نیوزلند وزن مسافران را قبل از سوار شدن چک می کند

نیوزلندشرکت هواپیمایی ملی از مسافران می‌خواهد قبل از سوار شدن به پروازهای بین‌المللی روی ترازو بگذارند.
ایر نیوزلند می‌گوید که می‌خواهد در طول یک بررسی یک ماهه 10000 مسافر را وزن کند تا خلبانان بتوانند وزن و تعادل هواپیماهای خود را قبل از بلند شدن بهتر بدانند. اما اعداد از ترازو برای همه چشمک نمی زند.
ایرلاین قول داده است که هیچ صفحه نمایش قابل مشاهده ای در هیچ کجا وجود نخواهد داشت، و داده های توزین حتی برای کارکنان خطوط هوایی ناشناس باقی خواهند ماند. ما همه چیزهایی را که در هواپیما می‌رود وزن می‌کنیم – از محموله گرفته تا وعده‌های غذایی داخل هواپیما و چمدان‌های موجود در انبار. آلستر جیمز، متخصص بهبود کنترل بار برای شرکت هواپیمایی. برای مشتریان، خدمه و کیف های کابین، از وزن های متوسط ​​استفاده می کنیم که از انجام این نظرسنجی به دست می آوریم.
در واقع اعداد توسط ناظر صنعت کشور، یعنی سازمان، مورد نیاز است سازمان هواپیمایی کشوری. طبق قوانین این سازمان، خطوط هوایی گزینه های مختلفی برای تخمین وزن مسافران دارند. یکی از گزینه‌ها این است که به صورت دوره‌ای بررسی‌هایی انجام دهید، مانند ایر نیوزلند که برای تعیین وزن میانگین انجام می‌دهد. گزینه دیگر پذیرش وزن استاندارد تعیین شده توسط مقام است. در حال حاضر وزن تعیین شده سازمان برای افراد 13 سال و بالاتر 86 کیلوگرم است که شامل چمدان دستی نیز می شود.