هزاران نفر در کریسمس در انگلیس برای “جنگل jabs” صف می کشند

لندن: هزاران نفر از مردم در سراسر انگلستان چند دقیقه از روز کریسمس را سپری می کنند تا در زیر آسمان زمستانی سربی صف بکشند تا علیه کووید-19 واکسینه شوند، زیرا نوع Omicron باعث افزایش آلودگی در سراسر کشور می شود.
داروخانه Good Health در شمال لندن یکی از ده ها سایت واکسیناسیونی است که روز شنبه درهای خود را برای اجرای “جنگل jabs” در بحبوحه تلاش دولت برای ارائه واکسن های تقویت کننده به همه بزرگسالان تا پایان سال باز نگه داشتند.
داروساز فنیل لالجی گفت که صاحبان مغازه تصمیم گرفتند باز بمانند زیرا یکی از اعضای خانواده خود را در اثر بیماری همه گیر از دست دادند و می خواستند هر کاری که می توانند برای کمک به دیگران برای ایمن ماندن انجام دهند.
لالجی به بی‌بی‌سی گفت: «خانواده او بدیهی است که زمان بسیار سختی را سپری کرده‌اند، بنابراین فرزندانش می‌خواستند مطمئن شوند که می‌توانند حداکثر سهم را در مبارزه با این ویروس کووید ارائه کنند.
دوران بسیار سختی برای خانواده او بود، و ما فقط سعی می کنیم مطمئن شویم که هیچ کس مجبور به تحمل آن نیست.
پس از تحقیقات نشان داد که دو دوز واکسن برای محافظت در برابر نوع بسیار قابل انتقال Omicron کافی نیست، بریتانیا در دو هفته گذشته برنامه تقویت کننده خود را گسترش داده و استادیوم های ورزشی و کلیساهای جامع را به عنوان مرکز تلقیح بازگشایی کرده است.
حتی در حالی که خدمات بهداشت ملی برای واکسینه کردن هر چه بیشتر مردم تلاش می کند، تعداد عفونت های تایید شده در هفته گذشته برای اولین بار در طول همه گیری همه گیر به بیش از 100000 نفر در روز رسید.
ساجد جاوید، وزیر بهداشت روز جمعه از مردم خواست که “تقویت کننده را بخشی از کریسمس امسال خود قرار دهند” و از کسانی که در طول دوره جشن تلاش می کنند تا این واکسن ها را انجام دهند، تمجید کرد.
جاوید در ادامه گفت: «می‌خواهم از کار خستگی‌ناپذیر و فداکارانه NHS و داوطلبان برای فداکردن زمان خود با عزیزانشان برای ارائه کمک‌های نجات جان در طول روز کریسمس و روز باکس امسال تشکر کنم و به همه کمک کنیم تا اکنون تقویت شوند. بیانیه.
تهدید Omicron با داده‌های منتشر شده توسط دفتر آمار ملی، که تخمین می‌زند 1.7 میلیون نفر در بریتانیا در هفته منتهی به 19 دسامبر به کووید-19 مبتلا شده‌اند، تاکید شد که بالاترین رقم از زمان ثبت ارقام مشابه در پاییز 2020 است.
در حالی که نرخ عفونت در حال افزایش است، مقامات بهداشت عمومی امیدوارند که واکسیناسیون گسترده تعداد افرادی را که در بیمارستان بستری می شوند یا در نهایت بر اثر کووید-19 می میرند، محدود کند.