هفته مد پاریس: نحوه تماشای آنلاین لباس مردانه پاییز و زمستان 2022

نوشته شده توسط لی دولان، سی ان ان

CNN Style یکی از شرکای رسانه ای رسمی هفته مد پاریس است. همه پوشش ها را اینجا ببینید.

به نظر می‌رسید دور دیگری از راه‌پیمایی‌های مجازی در این فصل برای صنعت مد وجود دارد، تا اینکه فرانسه محدودیت‌های کروناویروس خود را تنها چند روز قبل از شروع نمایش‌های لباس مردانه هفته مد پاریس در روز سه‌شنبه کاهش داد.

اکنون، 17 طراح – از جمله Loewe، Rick Owens و Dior Homme – قرار است در هفته لباس مردانه پاییز و زمستان 2022 نمایش های حضوری برگزار کنند، در حالی که 52 برچسب باقی مانده با استفاده از ترکیبی از جریان های دیجیتال و ارائه فیزیکی نمایش داده می شوند.

جدای از وعده یک امر پر جنب و جوش (این کشور پس از اعمال محدودیت ها قبل از کریسمس دوباره مرزهای خود را به روی مسافران انگلیسی باز می کند) احتمالاً لحظاتی برای تأمل وجود دارد.

شایان ذکر است، این اولین هفته مد لویی ویتون در پاریس بدون مدیر لباس مردانه، ویرجیل آبلو خواهد بود، که در نوامبر سال 2021 پس از یک مبارزه خصوصی با سرطان در 41 سالگی درگذشت. لویی ویتون اواخر سال گذشته با یک نمایش نهایی در میامی از Abloh تقدیر کرد و قرار است پنج شنبه میزبان دو رویداد و یک پخش زنده باشد.

این ماه نیز علاقه زیادی به برند ژاپنی Kenzo جلب شده است. مجموعه ای که این جمعه فاش شد، اولین مجموعه ای خواهد بود که از زمانی که این برند، نیگو، رویاپرداز لباس خیابانی را به عنوان مدیر هنری منصوب کرد.

به پایین پیمایش کنید تا نمایش پخش شده را در صورت وقوع تماشا کنید.

روز 1

روز 2

روز 3

روز 4

روز 5

روز 6

تصویر بالا: جزئیات در نمایشگاه لباس مردانه Louis Vuitton در پاریس برای بهار و تابستان 2022.