هواپیما پس از سقوط در ریل قطار در کالیفرنیا با قطار برخورد کرد

پلیس در لس آنجلس، کالیفرنیا، خلبان را چند ثانیه قبل از برخورد قطار با هواپیما در روز یکشنبه، از یک سسنا که تصادف کرده بود بیرون کشید و آوارها به همه جهات پرواز کردند.
به گزارش رسانه های محلی، ویدئوی دراماتیکی که رویترز به دست آورده است، نشان می دهد که چند افسر مرد را از هواپیمای سرنگون شده رها می کنند که اندکی پس از برخاستن از زمین در محله پاکویما سقوط کرده بود. افسران و خلبان فقط چند فوت از ریل فاصله دارند که قطار عبوری هواپیما را منهدم می کند.
لوئیس خیمنز، آهنگساز 21 ساله ای که این ویدئو را تهیه کرده است، گفت: “هواپیما یک برخاست ناموفق داشت و روی ریل قطار در یک تقاطع عمومی فرود آمد.” فقط چند ثانیه قبل از برخورد، افسران پلیس خلبان را نجات دادند و یک قطعه آوار تقریباً به من برخورد کرد.
به گفته رسانه‌های محلی، خلبان به دلیل بریدگی و کبودی تحت درمان قرار گرفت و در وضعیت پایداری قرار دارد. رسانه های محلی گزارش دادند که هیچکس در قطار آسیب ندیده است.
ویدئویی که توسط اداره پلیس لس آنجلس در توییتر منتشر شده است، فیلم دوربین بدنه افسران را نشان می دهد که خلبان در حال خونریزی را از هواپیما بیرون می آورند.

این وزارتخانه افسران خود را تشویق کرد و در توییت گفت که آنها “با نجات جان خلبانی که فرود اضطراری روی ریل راه آهن داشت، قهرمانی و اقدام سریع نشان دادند.”