ورق مولتی استایل – طلق البرز

محصولات مولتی استایل بسیار انعطاف پذیر هستند و در کاربردهای مختلفی دارند. این ورق ها در انواع مختلفی از جمله مولتی استایل خش دار طلایی و مولتی استایل خش دار نقره ای تولید می گردند. این ورق ها می تواند به شکل آینه ای و یا مولتی استایل طلایی خش دار مولتی استایل رزگلد باشد. می باشد. ورق های مولتی استایل ی تواند ساده یا چسب دار باشد که بسته به کاربرد باید نوع مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید.

در حوزه تابلوسازی ، مولتی استایل بر روی هر نوع تابلو حروف برجسته ای که توسط پلکسی ساخته می شود قابل چسباندن است . از این ورق های نقره ای و طلایی می توان برای ساخت پلاک استفاده کرد. به طور کلی به دلیل استفاده زیاد و فراوانی رنگ های طلایی و نقره ای، این دو رنگ قیمت کمتری از دیگر رنگ های مولتی استایل دارند.

در بسیاری از موارد تزئینی و دکوراسیون داخلی رنگ نقرهای جذابیت بالایی دارد. در ساخت انواع باکس های تزئینی و کاربردی هم از این ورق ها استفاده می شود. معمولا پس از حکاکی، رنگ زمینه سیاه می گردد که این به دلیل مغزی ورق سیاه است. وقتی روی یک سطح حکاکی انجام می شود سطح مورد نظر بسته به جنس روکش، تغییر رنگ می دهد. طلایی یک رنگ جذاب و اخر است و به همین دلیل کاربردهای زیادی دارد. این ورق ها زیبا، درخشنده و جذاب هستند.

این ورق ها زیبا، درخشان و جذاب هستند. ۲- ورقهای مولتی استایل قابلیت حک و برش دارند و این موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت ها برای ساخت انواع تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی از آن استفاده کنند. همه این مزایا در کنار چسبندگی فوق العاده باعث شده است مولتی استایل یک عنصر بی نظیر در صنایع مختلف باشد. مزایای این ورق ها باعث شده تا کاربردهای زیادی داشته باشند. این صفحات چه مزایایی دارند؟ انواع ورق های مولتی استایل چه کاربردهایی دارند؟ حال این ورق چه رنگی داشته باشد بستگی به نوع سلیقه شما دارد .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد طلق مولتی استایل لطفا به بازدید از وب سایت ما.