وزیر پاکستان مدعی است کک، مشروب الکلی در ادرار عمران، ثبات روانی او را زیر سوال می برد

اسلام آباد: زمانی که وزیر بهداشت این کشور روز جمعه ادعا کرد عمران خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، زمانی که آزمایش‌های پزشکی را انجام داد، الکل و کوکائین در نمونه‌های ادرار او کشف شد، دردسر ایجاد کرد.
تحریک انصاف پاکستان اما در توییتر خود نوشت که تصمیم گرفته است علیه وزیر بهداشت و دستیارانش به دلیل ادعاهایشان در مورد وضعیت پزشکی رئیس حزب پیگیری قانونی کند.
خطاب به یک مطبوعاتی، وزیر بهداشت عبدالقادر پاتل گفت که اندکی پس از دستگیری عمران، یک هیئت پزشکی پنج نفره تشکیل شد و وی در موسسه علوم پزشکی پاکستان (PIMS) در اسلام آباد به آن معرفی شد.

وزیر بهداشت گفت که گنجاندن روانشناسان مشهور در هیئت مدیره برای رفع سوء ظن مطرح شده توسط بدن ضد پیوند در مورد سبک ارتباطی و زبان بدن خان بوده است که نشان دهنده استرس روانی احتمالی است.

هیئت پزشکی، به گفته پاتل، پیدا کرد خان به عنوان “مصرف کننده همیشگی مواد غیرقانونی” به عنوان شواهدی مبنی بر وجود الکل و کوکائین در نمونه ادرار او یافت شد. وی مدعی شد که هیئت مدیره به این نتیجه رسیده است که رئیس حزب تحریک انصاف تحت فشار شدید روانی قرار داشته است.

«آقا (عمران) تحت معاینه قرار گرفت و تحت استرس با علائم اضطراب ظاهر شد. خشم/اضطراب گسترده ای در مورد اتفاقاتی که در چند هفته گذشته رخ داده بود وجود داشت. او بینش کمی نسبت به جدیت و واقعیت وضعیت فعلی داشت. در گزارش پزشکی آمده است که ثبات روانی مشکوک است.