وکلای ویرجینیا گیفر خواستار مدرکی هستند که نشان دهد شاهزاده اندرو نمی تواند عرق کند

در سند دادگاهی که روز پنجشنبه ارائه شد، وکلای گیفر همچنین خواستار هرگونه مدرکی در رابطه با هرکسی که اندرو در رستوران پیتزا اکسپرس در ووکینگ، انگلستان، یا در کلوپ شبانه کلاب ترمپ در لندن، و سفر او به آن مکان‌ها ملاقات کرده است، می‌شوند.

گیفر در شکایت خود ادعا می کند که توسط جفری اپستین قاچاق شده و مجبور شده است با دوستانش – از جمله شاهزاده – رابطه جنسی داشته باشد و اندرو از زیر سن 17 سالگی در ایالات متحده آگاه بوده است. شاهزاده اندرو قویا این اتهامات را رد می کند.

اندرو در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی در سال 2019 گفت که شبی در سال 2001 دختر بزرگش را به یک مهمانی در یک رستوران پیتزا برده بود، زمانی که گفته می‌شود او با گیفر رابطه جنسی داشته است. او همچنین در این مصاحبه گفت که برای سال‌ها نمی‌توانست عرق کند و در مقابل ادعاهایی که گیفره گفته بود قبل از داشتن رابطه جنسی در لندن در ۱۷ سالگی به شدت عرق می‌کرده است.

او در مورد Giuffre گفت: “من هیچ وقت به یاد ندارم که با این خانم ملاقات کرده باشم.”

در ادعاهای مطرح شده قبل از طرح دعوی، گیفر ادعا می کند که در سال 2001 اپستین او را به لندن آورد، جایی که به شاهزاده اندرو معرفی شد و با اپستین، دوست دختر آن زمانش، گیسلین ماکسول و شاهزاده به رقصیدن در کلوپ شبانه رفت.

در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی که در سال 2019 نیز پخش شد، گیفر گفت که او را به کلوپ شبانه ترامپ برده‌اند، جایی که به گفته گیفر، اندرو از او خواسته تا برقصد و “همه سرم عرق کرده است.”

وکلای گیفر همچنین خواستار هرگونه سندی در مورد سفر اندرو به یا از هواپیماهای اپستین، فلوریدا، نیویورک، نیومکزیکو و جزایر ویرجین ایالات متحده و همچنین اسناد مربوط به “همه هدایا” شده اند. یا چیزهای با ارزش دیگری که اندرو از اپستین یا ماکسول دریافت کرده است، «شامل اما نه محدود به عروسک‌ها».

هیئت منصفه گیسلین ماکسول را به جرم قاچاق جنسی یک نوجوان برای جفری اپستین و چهار اتهام دیگر مجرم تشخیص داد.

«اگر شاهزاده اندرو واقعاً هیچ مدرکی در مورد ارتباط خود با ماکسول یا اپستین، سفر به فلوریدا، نیویورک، یا مکان‌های مختلف در لندن، ناتوانی پزشکی ادعایی‌اش در عرق کردن، یا هر چیزی که حاکی از حقایق او در مصاحبه با بی‌بی‌سی باشد، نداشته باشد. در این پرونده آمده است، پس ادامه کشف به هیچ وجه برای او سنگین نخواهد بود.

بحث شفاهی در این پرونده برای 4 ژانویه تعیین شده است، جایی که انتظار می رود وکلای شاهزاده 61 ساله برای رد شکایت استدلال کنند.

تیم حقوقی اندرو در درخواستی که روز سه شنبه ارائه شد ادعا کرد که دادگاه صلاحیت رسیدگی به پرونده را ندارد. وکلای گیفر گفتند که این درخواست “هیچ گونه مبنای قانونی یا واقعی ندارد” و بر اساس پرونده دادگاه پنجشنبه از دادگاه خواستند آن را رد کند. قاضی روز جمعه این درخواست را رد کرد.

قضات ایالات متحده همچنین حکم داده اند که توافق نامه محرمانه حل و فصل 2009 بین اپستین و گیفر، که ممکن است به شاهزاده اندرو نیز اشاره داشته باشد، باید هفته آینده به صورت علنی منتشر شود.

ماکسول، یک جامعه اجتماعی بریتانیایی، روز چهارشنبه توسط هیئت منصفه نیویورک به پنج اتهام مرتبط با نقش او در سوء استفاده جنسی اپستین از دختران خردسال مجرم شناخته شد.