“پادشاه واقعی بریتانیا” دعوت نامه تاجگذاری دریافت می کند

لندن: به عنوان پسر یک کشاورز از مناطق دورافتاده استرالیا، سایمون ابنی هاستینگز ممکن است انتخابی بعید برای دریافت دعوتنامه باشد شاه چارلز تاج گذاری سوم.
اما هنگامی که هفته آینده در صومعه وست مینستر صندلی خود را بنشیند، او تنها فردی خواهد بود که در صف جانشینی قرار دارد و در واقع می تواند ادعایی بر تاج و تخت داشته باشد.
اگرچه بعید به نظر می رسد، اما این سناریو بر اساس تحقیقات مایکل جونز مورخ قرون وسطایی بریتانیایی است.
دو دهه پیش او سندی را در کلیسای جامع روئن در فرانسه کشف کرد که به گفته او اثباتی است که پادشاه ادوارد چهارم غیرقانونی بوده است.
به گفته جونز، طی پنج هفته ای که ممکن بود ادوارد باردار شود، پدرش ریچارد یورک در واقع 160 کیلومتر (100 مایل) از همسرش سیسیلی نویل، دوشس یورک فاصله داشت.
در نتیجه، جونز استدلال کرده است که ادوارد وارث قانونی تاج و تخت نبود و در عوض، خط جانشینی باید از طریق برادر کوچکتر ادوارد، جورج، دوک کلارنس، که جد مستقیم آبنی هاستینگز است، می گذشت.
اگرچه این خانواده هیچ زمین یا خانه باشکوهی در بریتانیا ندارند، به دلیل اصل و نسب خود، عنوان باستانی اسکاتلندی ارل لودون را به ارث بردند.
پدر آبنی هاستینگز، مایکل در سال 1960 از بریتانیا به استرالیا مهاجرت کرد.
مایکل این عنوان را از مادرش، سیزدهمین کنتس لودون، در سال 2002 به ارث برد و پس از مرگ او در سال 2012 به سیمون، که پانزدهمین ارل است، منتقل شد.
برای به رسمیت شناختن میراث خانواده، سایمون ابنی هاستینگز، 48 ساله، یکی از تنها 13 فردی است که نقش های تشریفاتی را انجام می دهند، عمدتاً به این دلیل که با موفقیت ثابت کردند که اجدادشان نقش خاصی در تاج گذاری های قبلی داشتند.
ارل فعلی در توییتر گفت که از اینکه از او خواسته شد در 6 می نقشی مشابه اجدادش را ایفا کند، “خوشحال و صمیمانه مفتخر است”.
ارل های لودون به طور سنتی حامل خارهای طلایی از قرن دوازدهم بودند.
در قرن‌های پیشین، خارها – که نشان‌دهنده نقش پادشاه به‌عنوان رئیس نیروهای مسلح بود – به پای حاکم جدید متصل بودند.
در زمان های اخیر آنها فقط به طور تشریفاتی پاشنه های پادشاه را قبل از قرار دادن در محراب لمس کرده اند.
پیامدهای شگفت انگیز کشف کلیسای جامع روئن تقریباً 20 سال پیش برای خانواده ابنی هاستینگز شوکه کننده بود.
یک تیم مستند بریتانیایی برای برنامه سال 2004 از مایکل آبنی هاستینگز بی خبر در خانه اش در استرالیا دیدن کردند.بریتانیاپادشاه واقعی “.
برای سرگرمی خانواده او، به آنها گفته شد که تحقیقات جدید نشان می دهد که ادوارد چهارم نامشروع است، که “به این معنی است که شما پادشاه قانونی انگلیس هستید”.
ابنی هاستینگز پاسخ داد که از پیوند “دور” با سلسله سلطنتی Plantagenet آگاه بوده است، اما اعتراف کرد که این خبر که ممکن است او پادشاه مایکل اول باشد “کمی شوکه کننده” بود.
سایمون استرالیایی در وانگاراتا در ایالت جنوب شرقی ویکتوریا زندگی می کند و به نظر می رسد قصد ندارد ادعایی داشته باشد.
وکیل و منشی خصوصی او ترنس گاتریج به خبرگزاری فرانسه گفت که اگرچه مورخان ممکن است معتقد باشند که او حق دارد تا تاج و تخت را به ارث ببرد، ارل پانزدهم “هرگز این دیدگاه را نداشته است”.
او گفت که در واقع، او همیشه “حامی وفادار و سرسخت” ملکه الیزابت دوم و پسرش بوده است.
او افزود: “در واقع آنها هر سال کارت های تولد یا کریسمس را رد و بدل می کنند.”