پاپا جانز قصد دارد بیش از 1350 فروشگاه در چین افتتاح کند

روز جمعه اعلام شد که این زنجیره پیتزا قصد دارد تا سال 2040 با مشارکت شرکت سهامی خاص آسیایی FountainVest Partners بیش از 1350 فروشگاه در جنوب چین افتتاح کند. این معامله تعداد فعلی جهانی پاپا جانز را 25 درصد افزایش می دهد و بزرگترین قرارداد توسعه حق رای در تاریخ این شرکت پیتزا است.

شرکت های پیتزا اخیراً قدم های خود را در منطقه گسترش داده اند، جایی که فرصتی برای افزایش فروش می بینند.

به عنوان مثال، پیتزا هات در سه ماهه سوم 103 فروشگاه جدید در چین افتتاح کرد. و دومینو (DPZ) مدیرعامل Ritch Allison در اکتبر گفت که “با گذشت هر سه ماهه، ما نسبت به پتانسیل رشد بلندمدت برند دومینو در چین بیشتر مطمئن می شویم.” وی خاطرنشان کرد که در سه ماهه سوم سال 2021، مکان‌های بازگشایی چین حداقل یک سال فروش را با درصدی دو رقمی افزایش دادند – بسیار بهتر از ایالات متحده، جایی که فروش در سه ماهه سوم کاهش یافت.
پاپا جان در نظر دارد تا سال 2040 بیش از 1350 فروشگاه در چین افتتاح کند.

در اواخر سال گذشته، راب لینچ، مدیر عامل پاپا جانز، چین را به عنوان زمینی حاصلخیز برای رشد شرکتش نیز اشاره کرد.

لینچ در آن زمان گفت که پاپا جانز «فرصت توسعه عظیمی در بازارهایی دارد که ما قبلاً در آن رقابت می‌کنیم، اما نفوذ بسیار کمتری در مقایسه با رقبا داریم». من چین را به عنوان نمونه پیشنهاد می کنم.

پاپا جانز (PZZA) در مناطق دیگر نیز گسترش یافته است. در ماه نوامبر، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد 60 رستوران را در کنیا در اوگاندا در سال های آینده به همراه شریک حق رای خود Kitchen Express افتتاح کند. در طول تابستان، همکاری خود را با بزرگترین امتیاز خود، Drake Food Service International گسترش داد و قصد دارد تا سال 2025 220 رستوران در سراسر جهان از جمله در بریتانیا و آمریکای لاتین افتتاح کند.

لینچ روز جمعه در بیانیه ای گفت: «همکاری با FountainVest نقطه عطف مهم دیگری در دستیابی به پتانسیل رشد جهانی Papa Johns است.

این حرکت به دنبال تغییر برندی است که سال گذشته توسط پاپا جانز انجام شد، زمانی که شرکت آپستروف را در “جانز” حذف کرد و طرح‌های لاگ و فروشگاه خود را به روز کرد.