پلیس در واکنش به تیراندازی در مرکز خرید تگزاس، چندین نفر زخمی شدند

پلیس مقامات گفتند که در پاسخ به تیراندازی در یک مرکز خرید شلوغ حومه شهر دالاس در روز شنبه بودند که چندین نفر مجروح شدند.
در مورد تلفات یا تعداد مجروحان در مرکز خرید Allen Premium Outlets جایی که تیراندازی در حدود 25 مایلی (40 کیلومتری) شمال شرق دالاس رخ داد، خبری منتشر نشده است.
تلویزیون محلی WFAA وابسته به ABC به نقل از کلانتر شهرستان کالی گزارش داد که چندین نفر از جمله کودکان زخمی شدند و تیرانداز در محل کشته شد.
فیلم‌های ویدئویی از رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که افسران پلیس با عجله خریداران را از مرکز خرید بیرون می‌آورند و خودروهای جوخه و خودروهای اورژانس در نزدیکی ورودی‌ها پارک کرده‌اند.
خون در پیاده روهای بیرون از مرکز خرید و ملحفه های سفیدی که اجساد را پوشانده بود دیده می شد.
اداره پلیس آلن و مقامات شهرستان کولین فوراً برای اظهار نظر در دسترس نبودند.
اداره پلیس آلن در یک پست توییتری اعلام کرد: “نیروهای اجرای قانون در فروشگاه های پریمیوم آلن در صحنه هستند. تحقیقات فعال در حال انجام است. لطفا تا به روز رسانی بیشتر از منطقه خودداری کنید.”
آلن، تگزاس، جامعه ای حدود 100000 نفر است.
بر اساس آرشیو Gun Violence، تیراندازی های دسته جمعی در ایالات متحده امری عادی شده است، با حداقل 198 مورد در سال 2023، که بیشترین تعداد تیراندازی در این مقطع در سال از حداقل سال 2016 است. این گروه غیرانتفاعی تیراندازی دسته جمعی را به عنوان تیراندازی دسته جمعی تعریف می کند که در آن چهار یا چند نفر مجروح یا کشته شوند، بدون احتساب تیرانداز.