چارلز: تاج گذاری پادشاه چارلز برای آمیختن آیین باستانی با بریتانیای مدرن

لندن: تاجگذاری پادشاه چارلز به دنبال آمیختن آیین باستانی مراسمی است که قدمت آن تقریباً به 1000 سال پیش می رسد با چهره مدرن و متنوع تر بریتانیا و بسیاری از ادیان آن، دستور خدمت روشن می شود.
چارلز که توسط حدود 100 رئیس دولت و شخصیت های بلندپایه تماشا می شود، روز شنبه در ابی وست مینستر تاج گذاری می کند، که از زمان ویلیام فاتح در سال 1066 تاج گذاری را انجام داده است.
Order of Service می گوید که آیین تاج گذاری در طول قرن ها تغییر یافته است و با نیازهای در حال تغییر سازگار شده است و مراسم چارلز برای اولین بار شامل صفوف رهبران مذهبی و مشارکت کسانی خواهد بود که “تنوع بریتانیا را منعکس می کنند. و مردمان آن، برخلاف هفتاد سال پیش».
چارلز، که به عنوان پادشاه، فرماندار عالی کلیسای انگلستان و دارای عنوان “مدافع ایمان” است، مدتها استدلال کرده است که می خواهد مدافع همه ادیان باشد و اغلب از تعهد خود به مسیحیت، یهودیت صحبت کرده است. اسلام، بودیسم، سیکیسم و ​​دیگران.
طبق دستور خدمت، پادشاه برای اولین بار در مراسم تاجگذاری “علناً دعا خواهد کرد تا فیض “برکتی برای همه … از هر ایمان و اعتقادی باشد”.
همچنین خاطرنشان می‌کند که کسانی که ارقام تاریخی را به پادشاه تقدیم می‌کنند، از جمله عصا و گرز، حلقه و قاشق، «تنوع بریتانیا و مردمانش را منعکس می‌کنند، برخلاف هفتاد سال پیش».
عشق پادشاه به طبیعت در لباس همسرش نیز منعکس خواهد شد. ملکه کامیلا، که تاج گذاری نیز خواهد شد. ردای او زنبورها، یک سوسک و تعدادی گیاه خواهد بود.