چهارمین کارگر زندان فدرال کالیفرنیا به اتهام آزار جنسی متهم شد

واشنگتن: چهارمین کارگر یک زندان زنان فدرال در کالیفرنیا به آزار جنسی یک زندانی متهم شد. دستگیری وی ماه ها پس از دستگیری رئیس زندان به اتهامات مشابه صورت می گیرد.
جیمز تئودور هایهاوس، کارمند اصلاحات و کشیش در FCI Dublin، روز سه شنبه به سوء استفاده جنسی از یک بخش، تماس جنسی آزاردهنده و اظهارات نادرست به بازرسان متهم شد.
دادستان ها ادعا می کنند که هایهاوس در چندین نوبت بین می 2018 و فوریه 2019 با یک زندانی زن درگیر اعمال جنسی شده است.
دادستان ها گفتند که هایهاوس سپس به بازرسان FBI و دفتر بازرس کل وزارت دادگستری هنگامی که از او در مورد سوءرفتار جنسی ادعا شده پرسیدند، دروغ گفت. به گفته دادستان ها، هایهاوس در مصاحبه های 21 فوریه 2019 آگاهانه اظهارات نادرستی داد که انجام اعمال جنسی با زندانی را انکار کرد.
سوابق دادگاه یک وکیل برای Highhouse و هیچ شماره تلفنی برای او در فهرست آنلاین ذکر نشده است.
Highouse جدیدترین کارمند اداره زندانهای فدرال است که متهم به تخلفات جنایی در سیستم زندانی است که مملو از فساد و سوء رفتار بوده است. آسوشیتدپرس در ماه نوامبر گزارش داد که بیش از 100 کارمند اداره زندان ها از سال 2019 تاکنون به دلیل جنایت دستگیر، محکوم یا محکوم شده اند، زیرا آژانس چشمان خود را بر اتهامات سوء رفتار بسته است.
هایوس در FCI Dublin کار می کرد، جایی که بازیگران زن فلیسیتی هافمن و لوری لافلین زمان خود را به خاطر مشارکت در رسوایی رشوه خواری در پذیرش کالج گذراندند.
رئیس FCI دوبلین، ری گارسیا، در ماه سپتامبر دستگیر شد و بعداً به اتهام آزار و اذیت چند بار یک زندانی متهم شد، بارها برنامه ریزی کرد که از او خواسته بود جلوی او لباس هایش را در بیاورد و تعداد زیادی عکس برهنه از او در نسخه دولتی خود جمع آوری کند. تلفن. یک تکنسین بازیافت نیز به اتهام وادار کردن دو زندانی به فعالیت جنسی دستگیر شد. در ماه دسامبر، یک افسر اصلاح و تربیت به انجام رفتار جنسی با یک زندانی متهم شد و به او امتیازات و هدایای ویژه داد.
چندین کارگر دیگر این زندان همچنان تحت بازجویی هستند.
اداره زندان‌ها در سال‌های اخیر با بحران‌های متعددی از جمله شیوع بی‌رویه ویروس کرونا در داخل تأسیسات خود، ده‌ها فرار، مرگ زندانیان و کارگران و تعداد بسیار پایین کارکنان مواجه بوده است که پاسخ‌گویی به شرایط اضطراری را با مشکل مواجه کرده است.
وزارت دادگستری اوایل این ماه اعلام کرد که مایکل کارواخال، مدیر دفتر زندان‌ها، در بحبوحه نظارت‌های فزاینده بر رهبری او، استعفا خواهد داد. معاون مدیر آژانس چند روز بعد اعلام کرد که او نیز چند ماه دیگر سمت خود را ترک خواهد کرد.