کاخ سفید به دنبال تقویت صنعت حمل و نقل در ایالات متحده است

واشنگتن: دولت بایدن روز پنجشنبه با صنعت حمل و نقل باری ملاقات می کند زیرا به نظر می رسد به اضافه کردن رانندگان جدید به بخش کلیدی زنجیره تامین ایالات متحده کمک کند.
کاخ سفید می گوید کووید-19 “چالش های طولانی مدت نیروی کار در صنعت حمل و نقل را تشدید کرد، از جمله نرخ گردش مالی بالا، نیروی کار پیر، ساعات طولانی دوری از خانه و زمان صرف شده در انتظار.”
پت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل و مارتی والش، وزیر کار، به همراه برایان دیز، مدیر شورای اقتصاد ملی، در میزبانی میزگردی در کاخ سفید با رهبران صنعت حمل و نقل، از جمله رهبران تجاری و کارگری، خواهند پیوست.
ادارات حمل و نقل و کار در حال راه اندازی یک ابتکار مشترک “مشاغل خوب رانندگی” هستند. کاخ سفید می‌گوید از صنعت، نیروی کار و تمام سطوح دولت می‌خواهد تا به چالش‌های نیروی کار کامیون‌داری رسیدگی کنند و ساخت نسل بعدی نیروی کار کامیون‌دار را آغاز کنند.
اداره ایمنی خودروهای فدرال به زودی آزمایشی را برای رانندگان 18 تا 21 ساله راه اندازی خواهد کرد که طبق قانون زیرساخت جدید الزامی شده است.
جیم هوفا، رئیس تیم‌ستر، در یک مقاله نظری در دیترویت نیوز در 1 دسامبر گفت: “هیچ کمبود کامیون‌داران باتجربه وجود ندارد. با این حال، مشکلی وجود دارد که این رانندگان حقوق و رفتار عادلانه‌ای از کارفرمایان خود دریافت می‌کنند.”
وی افزود: «کامیون‌داران حتی پس از تمام تلاش‌هایی که برای ادامه فعالیت آمریکا در سخت‌ترین روزهای کووید-19 انجام دادند، توسط مشاغل بزرگ بدیهی تلقی می‌شوند.»
کاخ سفید گفت که بخش حمل و نقل 30 میلیون دلار برای کمک به ایالت ها در صدور گواهینامه های تجاری تجاری کمک می کند. آنها همچنین در حال تسریع گسترش برنامه های کارآموزی ثبت شده هستند.
ماه گذشته، اداره حمل و نقل پیش بینی کرد که تناژ بار تا سال 2050 با 50 درصد افزایش به 28.7 میلیارد تن خواهد رسید. انتظار می‌رود کامیون‌هایی که در حال حاضر 65 درصد تناژ بار ایالات متحده را حمل می‌کنند، حامل غالب بار باقی بمانند.
انجمن حمل و نقل آمریکا (ATA) اعلام کرد که این صنعت در سال 2020 3.36 میلیون راننده کامیون را استخدام کرده است. تخمین زده می شود که امسال کمبود راننده به بیش از 80000 راننده برسد.