کالیفرنیای جنوبی: قطع برق کالیفرنیا افزایش می یابد زیرا بادهای شدید خطر آتش سوزی را افزایش می دهد

سان فرانسیسکو: بزرگترین شرکت برق در جنوب کالیفرنیا برق را برای مشتریان بیشتر در کوه‌های نزدیک لس آنجلس قطع کرد زیرا بادهای شدید خطر آتش‌سوزی را افزایش می‌دهد و دومین سال متوالی است که بخش‌هایی از منطقه روز شکرگزاری را در تاریکی می‌گذراند.
شرکت ادیسون اینترنشنال در جنوب کالیفرنیا از ساعت 10:36 صبح به وقت محلی، برق 63835 خانه و کسب و کار را در شهرستان های لس آنجلس، اورنج، ریورساید، سن برناردینو و ونتورا متوقف کرد تا از جرقه زدن آتش توسط سیم های برقی جلوگیری شود. منطقه آسیب دیده به گفته شرکت های برق محلی، بیش از 200000 حساب مشتری ممکن است خدمات خود را در مناطق اطراف لس آنجلس و سن دیگو از دست بدهند.
شرکت‌های برق در کالیفرنیا پس از وقوع یک سری آتش‌سوزی‌های مرگبار در جنگل‌ها، خطوط برق را پیش از وزش بادهای شدید خاموش کردند. این تنها یکی از راه‌هایی است که سال‌ها خشکسالی زندگی را در گلدن استیت، خانه حدود 40 میلیون نفر، تغییر می‌دهد. سال گذشته، ادیسون کالیفرنیای جنوبی برق بیش از 20600 خانه و کسب و کار را در روز شکرگزاری قطع کرد، زمانی که بسیاری از مردم به دلیل بدتر شدن همه‌گیری ویروس کرونا در خانه‌های خود پناه گرفته بودند.
به گفته سرویس ملی هواشناسی، انتظار می‌رود بادهای شدید و خشک در جنوب کالیفرنیا تا شب شکرگزاری کاهش یابد، اگرچه خطر افزایش خطر آتش‌سوزی تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. هشدار پرچم قرمز – بالاترین هشدار – از سانتا باربارا تا مرز مکزیک تا جمعه ارسال شده است. مرکز پیش‌بینی طوفان ایالات متحده اعلام کرد که شرایط بحرانی آتش‌سوزی در بخش‌هایی از کالیفرنیای جنوبی صبح پنجشنبه ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود در طول روز ادامه داشته باشد و تا بعد از ظهر با باد شدید همراه باشد.
کوین مک گوان، مدیر دفتر مدیریت اضطراری شهرستان لس آنجلس، در مطبوعاتی چهارشنبه گفت: «شما می توانید با آگاه ماندن و آماده شدن برای تخلیه در یک لحظه، سهم خود را انجام دهید، به خصوص اگر در جوامع دره، کوه یا کوهپایه زندگی می کنید. رهایی.
ادیسون هشدار داد که بیش از 156000 خانه و کسب و کار ممکن است برق را از دست بدهند، در حالی که شرکت Sempra Energy San Diego Gas & Electric برق بیش از 5300 مشتری را در 12 جامعه قطع کرد و در مورد خاموشی های احتمالی که تقریباً 48000 خانه و مشاغل را تحت تأثیر قرار می دهد هشدار داد. خدمات پس از بررسی خطوط برق توسط شرکت ها برای آسیب باد بازیابی خواهد شد.
طبق گفته وزارت جنگلداری و حفاظت از آتش کالیفرنیا، در سراسر کالیفرنیا، 8367 آتش سوزی در سال جاری نزدیک به 3.1 میلیون هکتار (1.3 میلیون هکتار) از زمین های ایالتی و فدرال را سوخته و بیش از 3600 ساختمان را سوزانده و سه نفر را کشته اند. به گفته سازمان نظارت بر خشکسالی ایالات متحده، خطر آتش سوزی بدتر می شود زیرا در حال حاضر تمام ایالت درگیر خشکسالی است.