کرم ضد لک چیست، چه کاربردی دارد و چگونه باید آن را مصرف کرد؟

برخی از لک ها و تیرگی های ایجاد شده بر روی پوست به درمان مقاومت نشان داده و به سادگی برطرف نخواهند شد، از این رو کرم ضد لک قوی حاوی هیدروکینون ام کیو MQ با استفاده از عوامل ضد لک قوی با چنین لک هایی نیز مقابله کرده و آنها را به طور کامل از بین می برد. آلفا آربوتین بهترین و ایمن ترین ریزمغذی ضد لک و روشن کننده پوست است که از Bearberry استخراج می شود و در درمان لک ها ، آفتاب سوختگی ها و جای جوش و زخم بسیار مفید است.

درمان انواع لک های پوستی شامل لک های ناشی از آکنه (جای جوش) ،آفتاب، افزایش سن، جای زخم، لک های بارداری ملاسما، لنتیگو و … جوجوبا ارگانیک : روغن جوجوبا دارای خواص ضد التهابی و تسکین دهنده پوست است که به کنترل انواع حساسیت های پوستی نظیر خشکی و خارش کمک می کند ، همچنین این ماده قرمزی و التهابات ناشی از خشک شدن پوست را کاهش می دهد و بر روی کاهش انواع اگزما و روزاسه تاثیر دارد و پوست را کاملا تسکین می دهد .

، جهت کمک به رفع موثر لک های تیره و قهوه ای پوست دست ناشی از افزایش سن و تابش نور خورشید بوده و به عنوان مرطوب کننده، تقویت کننده باعث افزایش نرمی و لطافت پوست دست می باشد. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس کرم ضد لک نفیس کودکان قرار دهید. کرم ضد لک اریکه همچنین دارای خاصیت مرطوبکنندگی و ضد التهابی بوده و حتی در دوران بارداری نیز میتوان آن را مورد استفاده قرار داد. میتوانید با استفاده از پنبه باترمیلک را روی صورت خود بکشید و بعد از 20 دقیقه با آب ولرم بشویید. با کمک پنبه از این محلول روی پوست خود بمالید و بعد از نیم ساعت بشویید.

یک مشت برگ جعفری را به همراه 1 قاشق چایخوری در میکسر له کنید و با 2 قاشق چایخوری عسل مخلوط نموده و خمیر بدست آمده را روی صورتتان بگذارید و بعد از 20 دقیقه با آب سرد بشویید. 2 قاشق غذاخوری ماست را با 1 قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر پخته شده و 1 قاشق غذاخوری آبلیمو مخلوط کنید و خمیر را به مدت 20 دقیقه روی صورت بگذارید بماند و سپس با آب سرد بشویید. ترکیب مساوی ، ماست ، نعنا خرد شده و گلاب را در میکسر بریزید و سپس به مدت 20 – 30 دقیقه روی پوست بگذارید سپس با آب ولرم بشویید.