کلرو: سیاستمدار فرانسوی مورد حمله تظاهرکنندگان پاس واکسن ضد کووید قرار گرفت

پاریس: استفان کلر، سیاستمدار فرانسوی، که یکی از اعضای حزب حاکم امانوئل ماکرون، رئیس جمهور ماکرون، La Republique En Marche است، روز دوشنبه گفت که در آخر هفته توسط معترضانی که علیه مجوز بهداشت کووید فرانسه تظاهرات کرده بودند مورد حمله قرار گرفت.
حمله به Claireaux، که روز یکشنبه رخ داد، در بحبوحه خشم عمومی در فرانسه رخ داد، پس از آن که ماکرون گفت که می‌خواهد با پیچیده کردن زندگی افراد واکسینه نشده، زندگی‌شان را آنقدر پیچیده کند که در نهایت واکسن کووید را دریافت کنند.
Claireaux عضو پارلمان برای حوزه انتخابیه Saint-Pierre و Miquelon، یک قلمرو ماوراء دریای فرانسه در شمال غربی اقیانوس اطلس، نزدیک استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا است.
Claireaux روز دوشنبه به France Info گفت: “بدیهی است که من یک شکایت حقوقی خواهم کرد. برخی از مردم فکر می کنند تصمیمات درستی گرفته نمی شود. همه ما از طریق پست تهدید به مرگ دریافت می کنیم، در لحظه ای باید متوقف شود.”
آنیک ژیراردن، وزیر خارج از کشور فرانسه، حمله به کلر را محکوم کرد. اکانت توییتر ژیراردن تصویری از این حادثه منتشر کرد که نشان می داد معترضان در حالی که او بیرون خانه اش ایستاده بود به سمت گل و لای پرتاب می کردند.
ژیراردین گفت: “حمله به استفان کلرو در خارج از خانه خود در جریان تظاهرات علیه مجوز بهداشتی کاملا غیرقابل قبول است. تصاویر بسیار تکان دهنده هستند.”