کووید: تیم‌های پزشکی ایالات متحده برای تقویت ایالت‌ها با افزایش Omicron

واشنگتن: کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد، 1000 کارمند بهداشت فدرال دیگر در شش ایالت مستقر شده اند تا به کاهش بیمارستان های تحت فشار در بحبوحه افزایش موارد کووید-19 مربوط به Omicron در ایالات متحده کمک کنند.
یک مقام کاخ سفید، تیم‌هایی متشکل از 7 تا 25 پزشک نظامی، پرستار و سایر پرسنل به نیویورک، نیوجرسی، اوهایو، رود آیلند، میشیگان و نیومکزیکو می‌روند تا از بخش‌های اورژانس حمایت کنند و به کارکنان بیمارستان اجازه دهند مراقبت‌های دیگر را ادامه دهند. گفت.
قرار است بایدن در ساعت 10:30 صبح (1530 به وقت گرینویچ) به همراه لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده و دین کریسول، مدیر آژانس مدیریت اضطراری فدرال، به پاسخ دولت خود به کووید بپردازد.
دولت او از ماه ژوئیه تیم‌های فدرال فدرال را برای مبارزه با نوع دلتا کووید-19 مستقر کرده است. در دسامبر، بایدن به آستین دستور داد تا 1000 نیروی پزشکی دیگر را آماده کند و بیش از 100 پرسنل پزشکی فدرال را به میشیگان، ایندیانا، ویسکانسین، آریزونا، نیوهمپشایر و ورمونت فرستاد.
طبق آمار رویترز، بستری شدن در بیمارستان کووید-19 در ایالات متحده این هفته پس از افزایش پیوسته از اواخر دسامبر به بالاترین حد خود رسید، زیرا Omicron بسیار مسری از دلتا به عنوان نوع غالب کشور پیشی گرفت.
این آمار نشان می دهد که طی هفته گذشته به طور میانگین 133871 نفر با کووید در ایالات متحده در بیمارستان بستری شده اند.
این افزایش سیستم‌های بهداشتی را در چندین ایالت تحت فشار قرار داده است و آنها را مجبور به به تعویق انداختن جراحی‌های انتخابی کرده است، زیرا Omicron نه تنها تعداد موارد را افزایش می‌دهد، بلکه کارکنان را نیز تحت تأثیر عفونت‌های کووید یا قرار گرفتن در معرض ویروس قرار می‌دهد.
چندین ایالت قبلاً برای کاهش مقررات و آزاد کردن بودجه برای مقابله با این افزایش وضعیت اضطراری اعلام کرده اند.
بایدن به دلیل واکنش خود به کووید تحت فشار قرار گرفته است زیرا Omicron باعث کمبود کارکنان در سراسر مشاغل و مدارس می شود در حالی که آزمایش کمبودها و انبوهی از راهنمایی ها آمریکایی ها را خسته می کند.
مقامات بهداشتی ایالات متحده از پاسخ خود دفاع کرده و به فشار بر واکسیناسیون و تقویت کننده ها ادامه دادند و در این هفته گفتند که در حالی که بیشتر افراد احتمالاً در معرض یا آلوده به Omicron هستند، بعید است که واکسینه شده بسیار بیمار شوند.
روز سه شنبه، رئیس جمهور گفت که “اطمینان دارد که ما در مسیر درستی هستیم.”
دولت او در حال ارسال میلیون‌ها آزمایش کووید است که به گفته برخی منتقدان بسیار دیر انجام می‌شود و در حال بررسی گزینه‌هایی برای در دسترس قرار دادن ماسک‌های صورت با کیفیت بالا است.
تاکنون 847 هزار و 664 نفر بر اثر ابتلا به کووید جان خود را از دست داده اند که در میان 63 میلیون و 268 هزار و 225 مورد کل گزارش شده، در حالی که شیوع این بیماری وارد سومین سال خود می شود.