یعنی وابسته به صدای آژیر است

البته که علاوه بر سرقت خودرو یا موتورسیکلت، هنگامی که وسیله خود را در خیابان پارک کرده و بعدا فراموش کردهاید که کجا پارک شده است، بهترین روش استفاده از ردیاب خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر به یک پارک بروید و ماشین خود را گم کنید ، می توانید از ردیاب GPS خود استفاده کنید تا ببینید آیا یدک کش شده است یا خیر.

اطلاعات مربوط به موقعیت دقیق خودرو از طریق پیامک و یا از طریق اینترنت به صاحب ماشین ارسال می شود و از طریق اپلیکیشن تلفن همراه به نمایش میگذارد. در مدل دومی که به ردیاب دکلی معروف است، برای کارهای سادهتر استفاده میگردد و معمولا یک موقعیت (لوکیشن) تقریبی از دکلهای اطراف با خطا دریافت میکند و با همان سیمکارت داخلی ارسال میکند. گاهی در بازار ایران میتوان ردیابهایی را پیدا کرد که ماژول GPS ندارند و از طریق LBS با دکلهای مخابراتی اطراف ارتباط برقرار میکنند و یک موقعیت تقریبی را دریافت میکنند. خرید ردیاب خودروی بیکیفیت، ارزان و گمنام باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه ردیاب GPS خودرو با سرور، کاربری دشوار به دلیل استفاده از زبان غیر فارسی در نرمافزار و همچنین صدمه زدن به سیستم برق خودرو خواهد شد.اما خرید ردیاب خودرو با کیفیت باعث بیشتر شدن عمر مفید دستگاه، و همچنین خدمات پس از فروش و تیم پشتیبانی ردیاب خریداری شده باعث بالا رفتن اعتماد و راحتی صاحب خودرو از ردیاب خریداری شده خواهد شد.

با استفاده از ردیاب میتوان سرعت مجاز برای خودرو تعریف کرد تا در صورت بالا بودن سرعت به صاحب خودرو هشدار داده شود. ما را در سایت ردیاب شخصی ویگو و نصب ردیاب خودرو همراهی کنید تا شما را با اطلاعات کاملی در رابطه با ردیاب شخصی و جی پی اس خودرو آشنا کنیم. به عنوان مثال شرکتهایی که برای کار شرکت خودرو در اختیار کارمندان خود قرار میدهند، با استفاده از ردیاب میتوانند زمان و محل تردد آنها را کنترل کنند.

با توجه به احساس خطری که توسط مالکان خودرو یا موتورسیکلت توسط سارقان ایجاد شده است، باعث شده تا استفاده از ردیاب دارای محبوبیت زیادی نزد رانندگان باشد. این تکنولوژی جدید با سیستم راه اندازی و استفاده آسانی که دارد ، در مدت کوتاهی جایگزین نقشه ها و آدرس های کاغذی قدیمی شد. همچنین این شرکت با پشتیبانی حرفهای و سخت افزار های بسیار با کیفیت در خدمت مشتریان گرامی میباشد. نکات مهم قبل از خرید GPS و دزدگیر خودرو را ما در این مقاله به شما خواهیم گفت برای نشان دادن چگونگی تکامل ردیاب ماشین و دزدگیر خودرو با گذشت زمان و چه مزایایی در مقایسه با سایر محصولات مرتبط با امنیت خودرو در بازار وجود دارد ، تیم مالکت تصمیم گرفت با یک مقاله زیرنویس ویژه ای را ایجاد کند و نکات اطلاعات کاملی را در مورد جی پی اس ماشین و دزدگیر ماشین در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از gps در خودرو ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.