یوجین: 6 نفر در خارج از کنسرت اورگان تیراندازی کردند، مظنون در بازداشت نیست

یوجین: به گفته پلیس، شش نفر در جریان یک کنسرت در یک سالن رویداد در اورگان جمعه شب به سوی شش نفر تیراندازی شدند و مظنون به تیراندازی هنوز بازداشت نشده بود.
پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که پس از گزارش هایی مبنی بر تیراندازی در حوالی ساعت 9.30 شب، افسران به سالن WOW در یوجین پاسخ دادند.
کریس اسکینر، رئیس پلیس یوجین در یک کنفرانس خبری گفت: «آنچه که مجریان قانون وقتی به صحنه آمدند، دقیقاً همان چیزی است که وقتی شش نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، انتظار دارید. “مردم فقط سعی می کنند از اینجا خارج شوند، دوستانشان روی زمین هستند، آنها سعی می کنند کمک کنند.”
اسکینر گفت که شش نفر به بیمارستان منتقل شدند و حداقل یکی از آنها در وضعیت وخیمی قرار دارد. میزان جراحات دیگر بلافاصله مشخص نشده است.
پلیس و رهبران سالن WOW گفتند که تیراندازی در یک پارکینگ پشتی در خارج از محل برگزار شد.
در آن زمان کنسرتی با حضور لیل بین و زای بنگ و دیگر هنرمندان در سالن برگزار می شد.
پلیس گفت هیچ مظنونی در بازداشت نیست. اسکینر “آشوب” را هنگام ورود افسران توصیف کرد و گفت که بازرسان اطلاعات زیادی از شاهدان احتمالی دریافت نکرده اند.
WOW Hall بیانیه ای را در وب سایت خود منتشر کرد که تیراندازی را تایید کرد اما از گمانه زنی در مورد جزئیات خودداری کرد.
در این پیام آمده است: «ما در تالار WOW می‌خواهیم از همه اولین امدادگرانی که به سرعت آمدند تا از ایمنی همه اطمینان حاصل کنند و کمک‌های اولیه را انجام دهند، تشکر کنیم. ما بر این باوریم که همه کارکنان و داوطلبان در امنیت هستند و تحت نظر هستند.
رئیس پلیس گفت که بازرسان مشخص نکرده اند که تیراندازی تصادفی یا هدفمند بوده است.
یوجین در حدود 110 مایلی (177 کیلومتری) جنوب پورتلند، اورگان واقع شده است.