یک خانه بزرگ در لس آنجلس می تواند به قیمت 295 میلیون دلار فروخته شود

نوشته شده توسط ژاکی پالمبو، سی ان ان

یک عمارت 105000 فوت مربعی در بل ایر، که “The One” نامیده می شود، می تواند در ماه آینده به گران ترین ملک برای فروش در ایالات متحده تبدیل شود.

این ملک در دامنه تپه که مساحتی بالغ بر 3.8 هکتار را در بر می گیرد، در تاریخ 7 ژانویه با قیمت چشمگیر 295 میلیون دلار و فروش آنلاین آن از 7 تا 10 فوریه از طریق حراجی Concierge Auctions برگزار می شود. از جایگاه مرتفع خود، این خانه دارای مناظر 360 درجه اقیانوس و کوه های آلپ و همچنین مرکز شهر لس آنجلس است.

طبق گفته املاک کریستیز، تعداد کمی از املاک در جهان تا کنون بالاتر از این قیمت فروخته شده اند، از جمله قلعه لویی چهاردهم در فرانسه، پنت هاوس La Belle Epoque در موناکو و املاک مسیر پولاک در هنگ کنگ.
"یکی از" در زمینی مرتفع 3.8 هکتاری در بل ایر قرار دارد.

«The One» در زمینی مرتفع 3.8 هکتاری در بل ایر قرار دارد. اعتبار: مارک آنجلس/ عکاسی از املاک به سبک نامحدود

با گذشت حدود یک دهه از تکمیل، The One به عنوان اولین و تنها اقامتگاه در اندازه خود در لس آنجلس به بازار عرضه می شود، به لطف مقررات جدیدی که در طول توسعه آن در شهر تصویب شد و اکنون اندازه خانه های تک خانواده را محدود می کند تا از این طریق کاهش یابد. تعدادی از به اصطلاح خانه های بزرگ در حال توسعه است.

وست‌ساید لس‌آنجلس با برچسب‌های قیمت نه رقمی غریبه نیست، یکی دیگر از املاک بل ایر به قیمت 250 میلیون دلار در سال 2017 و همچنین خانه وسیع بورلی هیلز “ویلا فیرنز” به قیمت 160 میلیون دلار در سال گذشته به حراج گذاشته شد. (به مبلغ نامعلوم فروخته شد.)
این عمارت وسیع توسط Paul McClean طراحی شده است که محل سکونت او محل زندگی افراد مشهور بوده است.

این عمارت وسیع توسط Paul McClean طراحی شده است که محل سکونت او محل زندگی افراد مشهور بوده است. اعتبار: مارک آنجلس/ عکاسی از املاک به سبک نامحدود

اما، که “گیگامانسیون” نامیده می شود، The One خودنمایی کننده ترین از همه آنهاست. آرون کرمان، نماینده املاک و مستغلات، که گروه همنام او به طور مشترک با ویلیامز و ویلیامز ملک را می فروشد، در یک تماس تلفنی آن را “مونالیزای دنیای مسکونی” نامید.

The One هرگز در بازار نبوده است، اما اگر فروخته شود، صاحبان آن امکاناتی خواهند داشت که شامل کلوب شبانه، سالن، اسپا، عرشه آسمان 10000 فوت مربعی، پیست خصوصی دویدن، سالن سینما، سالن بولینگ و 10000 بطری شراب می شود. انبار حتی یک خندق هم وجود دارد: یک استخر بی نهایت که در اطراف سه طرف اقامتگاه امتداد دارد. مساحت اتاق خواب اصلی 5500 فوت مربع به تنهایی بیش از دو برابر خانه متوسط ​​آمریکایی است.

امکانات عبارتند از سالن، اسپا، کلوپ شبانه، مسیر دویدن، سینما، و پنج استخر، از جمله یک خندق لبه‌های بی‌نهایت.

امکانات عبارتند از سالن، اسپا، کلوپ شبانه، مسیر دویدن، سینما، و پنج استخر، از جمله یک خندق لبه‌های بی‌نهایت. اعتبار: جو برایانت

زیبایی شناسی مدرنیستی که توسط معمار پل مک کلین طراحی شده است، طراحی شده است که خانه هایی متعلق به بیانسه و جی زی، آویسی و کالوین کلین است. رنگ‌های خنثی و خطوط تمیز، پایه‌ای برای جزئیات لوکس مانند تعدادی از آثار هنری اصلی از جمله نصب پروانه توسط هنرمند مفهومی استفان ویلسون و مجسمه‌ای از شیشه‌کار ونیزی Simone Cenedese است که در فروش گنجانده شده‌اند.

کرمان گفت که توسعه‌دهنده این ملک، نیل نیامی، «ساخت یکی از بهترین املاک در سراسر جهان» را هدف قرار داده است. اما عرضه این ملک به بازار بدون مشکل نبوده است. سی ان ان در سپتامبر گذشته گزارش داد که ارزش ملک زمانی 500 میلیون دلار تخمین زده می شد و طبق اسناد دادگاه، مالک بیش از 100 میلیون دلار وام و بدهی را نپذیرفت. در طول تابستان، خانه برای پرداخت بدهی‌هایش، در حکم دادگاه برای معاملات پیچیده املاک قرار گرفت.
ارزش اولیه 500 میلیون دلار بود "یکی از" 295 میلیون دلار لیست خواهد شد.

«The One» که در ابتدا 500 میلیون دلار ارزش داشت، با قیمت 295 میلیون دلار در فهرست قرار خواهد گرفت. اعتبار: داگلاس فریدمن

طبق گفته Rayni Williams از Williams & Williams، تخمین 500 میلیون دلاری حدس و گمان بود و 295 میلیون دلار بیشتر بازتاب بازار فعلی است. او در تماس تلفنی گفت، این عدد “قابل فروش” و “ملموس تر” است.

کرمان در مورد اینکه چرا مستقیماً به حراج می رود، توضیح داد: فروش هر خانه ای که بیش از 100 میلیون دلار باشد، ممکن است بین یک سال تا پنج سال طول بکشد. او افزود که حراج بهترین راه برای داشتن یک جدول زمانی فشرده بود.

با کمتر از 2800 میلیاردر در جهان، صاحب خانه آینده The One از مجموعه کوچکی از خریداران بالقوه خواهد آمد – مگر اینکه شاید گروهی از دوستان مولتی میلیونر تصمیم بگیرند هزینه را تقسیم کنند.

کرمان گفت: «این یک بازار محدود است که می تواند آن را بخرد. اما ما کاملاً می دانیم که هدف ما کیست.»