یک معلم بیش از 100000 دلار جمع آوری کرد تا غذای کافی برای جلوگیری از گرسنگی هزاران کودک در تعطیلات زمستانی بخرد.

معلم کتابخانه 34 ساله در مدرسه ابتدایی لیک وود در دورهام، کارولینای شمالی، هر کاری که می تواند برای اثبات آن انجام می دهد، و جمع آوری کمک مالی اخیر او که 106000 دلار برای تغذیه دانش آموزان نیازمندش جمع آوری کرد، جدیدترین ژست عشقی اوست.

کریستال رابرتز، سخنگوی مدارس دولتی دورهام به CNN گفت: تعطیلات زمستانی می تواند به معنای هفته ها ناامنی غذایی برای کودکان و خانواده های آنها باشد.

پارکر گفت: “این یک حق اولیه انسانی است. ما در مورد جمع آوری پول برای خرید تعطیلات برای مردم صحبت نمی کنیم، این غذا است، یک چیز بسیار بسیار ابتدایی.” ما باید مطمئن شویم که از مدارس خود مراقبت می کنیم، زیرا وقتی از مدارس خود مراقبت می کنیم، از جامعه خود نیز مراقبت می کنیم.”

تلاش او، که او آن را جمع‌آوری غذای استادان خانم پارکر نامید، از پول جمع‌آوری شده برای خرید، بسته‌بندی و توزیع بیش از 5200 کیسه پر از غذا بین دانش‌آموزان 12 مدرسه در سراسر ناحیه مدارس دولتی دورهام استفاده کرد.

در ده‌ها مدرسه‌ای که این پروژه کمک می‌کند، 98 درصد دانش‌آموزان به ناهار کم‌هزینه یا رایگان ارائه‌شده توسط مدرسه خود متکی هستند. برای بسیاری از کودکان، منبع اصلی غذای آنهاست. اما به محض فرا رسیدن تعطیلات، مدارس و کافه تریاها تعطیل می شوند.

جیمز هاپکینز، مدیر مدرسه ابتدایی لیک وود در بیانیه ای به سی ان ان گفت: «خانم پارکر همیشه ارتشی از اهداکنندگان و داوطلبان را برای حمایت از نیازهای دانش آموزانش آماده داشته است. “آنچه بسیار چشمگیر است این است که این تلاش ها به دانش آموزان سراسر دورهمی ثروت یکسانی داده است، در این مورد، دریافت بخش قابل توجهی از غذا در تعطیلات طولانی تعطیلات.”

“من باید بدانند که من آنها را دوست دارم”

پارکر از 4 سالگی می‌دانست که می‌خواهد معلم شود، روی زمین اتاق خواب مادرش می‌نشیند، خرس‌های عروسکی‌اش را می‌سازد و وانمود می‌کند که شاگردان او هستند.

پارکر که 11 سال است معلم بوده است، می گوید: «من می خواستم تمام عمرم معلم باشم. “این چیزی است که من دوست دارم، این تنها چیزی است که همیشه می خواستم انجام دهم، من رویای خود را زندگی می کنم.”

اکنون مادر یک فرزند به بیش از 400 دانش آموز از مهدکودک تا کلاس پنجم آموزش می دهد و عشق او به آنها فراتر از کلاس درس است.

پارکر گفت: “من شاگردانم را اساتید خانم پارکر صدا می کنم. اگر این چیزی به شما می گوید، این است که به آنها ایمان دارم و آنها را بسیار دوست دارم.” من باید بدانند که من آنها را دوست دارم، به آنها یادآوری کنم که عشق یک کلمه عملی است.

وعده او برای نگه داشتن تمام غذای شاگردش در سال 2015 آغاز شد، زمانی که یکی از والدین شاگردش به او اعتماد کرد که غذای کافی برای خوردن بچه ها در تعطیلات تعطیلات ندارند.

او به من گفت، من خوب می شوم، می توانم بدون غذا بروم، اما نمی توانم اجازه دهم بچه هایم دو هفته بدون غذا بروند. پارکر در حالی که اشک می ریخت گفت، واقعا سخت است که بدانم آنها چنین چیزهایی دارند و هر کاری از دستم بر می آید انجام ندهم. من و شوهرم شروع کردیم به فکر کردن، اگر یک خانواده این سوال را می پرسد، پس باید بیشتر باشد.

فیروزه لوژون پارکر و همسرش.

در 14 دسامبر 2015، پارکر پیامکی را برای هر کسی که می‌شناخت فرستاد و از او پرسید که آیا کسی علاقه‌ای به اهدای پول دارد، تا بتواند کیسه‌های پر از غذا را برای تمام تعطیلات تعطیلات فراهم کند.

پیشرفت کند اما پیوسته بود. سال اول، او 500 دلار جمع آوری کرد. سال گذشته، او به 55000 دلار رسید. اما امسال با اهدای بیش از 106000 دلار از مردم سراسر کشور، رکوردی را به ثبت رساند.

پارکر می‌گوید: “این من را ناله کرده است. من هر روز کمی در مورد آن گریه می کنم.” به گونه‌ای شروع شد که ما هرگز انتظارش را نداشتیم.»

تلاش مادام العمر

در عرض دو هفته، جمع‌آوری غذای پروفسورهای خانم پارکر پول مورد نیاز برای خرید غذای کافی برای پر کردن کیسه‌های بزرگ و قهوه‌ای خواربار برای هزاران کودک منطقه جمع‌آوری کردند.

هر کیسه حاوی مواد غذایی مناسب برای بچه‌ها، مانند غلات، کنسروها، گرانولا و ماکارونی و پنیر بود که می‌توان آنها را بدون توجه به وضعیت زندگی یک خانواده طبخ کرد.

پارکر گفت: “این یک تلاش جامعه است. این 106000 دلار از جیب من نیست، این نتیجه کار ما به عنوان یک گروه است.” این به خاطر تمام افرادی است که زمان، پول و استعدادهای خود را برای اطمینان از مراقبت از فرزندان ما صرف کردند.»

با کمک بیش از 60 داوطلب که پارکر را به یک Costco محلی همراهی کردند، این گروه غذا را خریداری کردند و روزها را صرف بسته‌بندی چمدان‌ها قبل از تحویل آن‌ها به هر مدرسه تا 11 دسامبر کردند.

داوطلبان در حال بسته بندی کیسه های غذا.

مدارس دولتی دورهام در بیانیه ای گفت: “خانم پارکر معلم رویایی یک منطقه مدرسه است، ترکیبی عالی از شایستگی و شفقت که متعهد به خدمت به جوانان به طور کلی است.”

این بیانیه ادامه داد: “Her Foodraiser به طور مستقیم به ناامنی غذایی می پردازد، به ویژه در فصلی از سال که تجاری گرایی نیاز را در خط مقدم قرار می دهد.” با تلاش او، دانش‌آموزان ناامن ما در شرایطی که مدارس برای تعطیلات تعطیل هستند، به رزق و روزی دسترسی دارند. او راه نجات آنهاست.»

او گفت که موفقیت جمع‌آوری کمک‌های مالی، پارکر را ترغیب کرد تا آن را به پروژه‌ای مادام‌العمر تبدیل کند، با هدف تغذیه هر چه بیشتر کودکان در تعطیلات زمستانی و بهاری.