یک کشته و دو مفقود بر اثر ریزش ساختمان در فرانسه

SANARY-SUR-MER: امدادگران فرانسوی روز سه شنبه جسد مردی را از زیر آوار یک ساختمان مسکونی که در طول شب در اثر انفجار مشکوک گاز ویران شده بود، بیرون آوردند و در تلاش برای یافتن دو نفر دیگر پس از بیرون آوردن یک زن و یک نوزاد زنده بودند.
این زن و نوزاد و همچنین سه نفر دیگر در انفجار شهر ساحلی ساناری-سور-مر در دریای مدیترانه مجروح شدند که از فاصله هشت کیلومتری (پنج مایلی) شنیده شد.
هودا ورنهت، مدیر اداره منطقه ای دولت در منطقه وار، به خبرگزاری فرانسه گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که قربانی، پدر نوزاد باشد.
او هنگام شناسایی بیهوش بود و پس از اینکه نیروهای امداد بیش از دو ساعت برای بیرون آوردن او از خرابه های ساختمان سه طبقه صرف کردند، اعلام کردند که مرده است.
ورنه گفت که دو نفر هنوز مفقود شده اند “یک مادر، یک زن مسن و پسرش” که در طبقه همکف زندگی می کردند.
سرهنگ اریک گروهین، مدیر خدمات آتش نشانی بخش وار گفت: “در حال حاضر، ما هنوز هیچ نشانه ای از زندگی از آوار پیدا نکرده ایم، اما بلافاصله صدای نوزاد را نشنیدیم.”
مقامات گفتند که نیروهای امدادی وقتی به محل رسیدند بوی گاز را حس کردند.
مقامات منطقه در بیانیه ای گفتند: “علت فعلا مشخص نیست. بوی گاز می آمد، اما تا زمانی که تحقیقات پلیس در حال انجام است، نمی توانیم بیشتر بگوییم.”
دو ساختمان مجاور نیز در انفجاری که در بندر ساناری، شهری با جمعیت حدود 15000 نفر در جنوب شرقی مارسی رخ داد، به شدت آسیب دیدند.