آگاروال: ترول ها توییت ده ساله او در مورد “سفیدپوستان” را کشف می کنند تا مدیر عامل جدید توییتر را هدف قرار دهند.

واشنگتن: پاراگ آگاروال، مدیر عامل هندی-آمریکایی جدید توییتر، بلافاصله پس از آن که ترول های دست راستی و رسانه ها ادعا کردند که یک توییت ده ساله را کشف کرده اند، بلافاصله با جنجال مواجه شد که به گفته آنها، به نظر می رسد او معتقد است همه سفیدپوستان نژادپرست هستند.
توییتی که در 26 اکتبر 2010 منتشر شد، زمانی که آگاروال حتی به توییتر نپیوسته بود، نوشته بود: “اگر آنها نمی خواهند بین مسلمانان و افراط گرایان تمایز قائل شوند، پس چرا باید بین سفیدپوستان و نژادپرست ها تمایز قائل شوم؟” اما خود آگاروال در این تاپیک توضیح داد که او فقط از کمدین آصف مندوی نقل می کند که در مورد این خطوط در دیلی شو چیزی گفته است.
با این وجود، ترول‌های راست‌گرا، که پیوسته توییتر را به سانسور آنها متهم می‌کنند و آگاروال را به‌عنوان قاضی دورسی می‌دانند، به این فکر افتادند که آیا پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی حتی برای آنها سخت‌تر خواهد شد یا خیر. بسیاری از پیروان جناح راست پس از اینکه توییتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را نادیده گرفت، به پلتفرم پارلر رفته اند.
با این حال، جامعه فناوری به طور کلی از ظهور آگاروال در اکوسیستم فناوری دره سیلیکون شگفت زده شد، جایی که او از یک مهندس نرم افزار به مدیر عامل در کمتر از 11 سال تبدیل شد.
خود آگاروال در ایمیلی که برای همکارانش ارسال کرد، ضمن تشکر از دورسی به خاطر راهنمایی ها و مشاوره هایش، به این موضوع اشاره کرد.
او به دورسی گفت: “من 10 سال پیش به این شرکت پیوستم، زمانی که کمتر از 1000 کارمند وجود داشت. در حالی که یک دهه پیش بود، آن روزها برای من مانند دیروز بود.” فراز و نشیب‌ها، چالش‌ها و موانع، بردها و اشتباهات را دیده‌ام. اما در آن زمان و اکنون، مهم‌تر از همه، من تأثیر باورنکردنی توییتر، پیشرفت مداوم ما و فرصت‌های هیجان‌انگیز پیش روی ما را می‌بینم.”