بایدن در مراسم مطبوعاتی درباره سن شوخی می کند: «من را پیر صدا کن، من آن را چاشنی بودن می نامم».

واشنگتن: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، روز شنبه در این کنفرانس صحبت کرد انجمن خبرنگاران کاخ سفید شام را در حالی که با شوخی های تند در مورد سنش با بازی می خندید و با تعدادی از شوخی های خودش جواب می داد.
نخبگان سیاسی و رسانه ای واشنگتن برای جشن بزرگ سالانه خود در آمریکا گرد هم آمدند رویداد که طیف وسیعی از بازی‌های کمدی سنتی گرفته تا تماس‌های غم‌انگیز تا خبرنگاران آزاد زندانی در خارج از کشور را شامل می‌شد. روی وود جونیور، خبرنگار «دیلی شو» که تیتر اصلی برنامه سرگرمی بعد از شام بود، بایدن 80 ساله را به خاطر نامزدی برای دومین بار در کاخ سفید به سخره گرفت. وود به اعتراضات خشمگین اخیر در فرانسه علیه افزایش سن بازنشستگی اشاره کرد.
آنها شورش کردند زیرا تا سال 64 نمی خواستند کار کنند. در همین حال، در آمریکا، یک پیرمرد 80 ساله داریم که از ما التماس می کند تا چهار سال دیگر کار کنیم. وود افزود: «بگذار کار را تمام کنم» – این یک شعار کمپین نیست، یک درخواست است.
بایدن یکی از فحش های خود را به سمت غول رسانه ای روپرت مرداک، مالک 92 ساله شبکه تلویزیونی محافظه کار فاکس نیوز، نشانه رفت. «شاید فکر کنید من از روپرت مرداک خوشم نمی آید، این به سادگی درست نیست. چگونه می توانم از مردی که مرا شبیه هری استایلز (ستاره پاپ 29 ساله) می کند، بدم بیاید؟» بایدن شوخی کرد. او همچنین دان لمون مجری شبکه سی ان ان را هدف قرار داد که ظاهراً پس از اظهارات جنسیتی و سنی روی آنتن اخراج شد. “من را پیر صدا کنید – من آن را چاشنی بودن می نامم. شما می گویید من قدیمی هستم – من می گویم من عاقل هستم. شما می گویید من بالای تپه هستم – دون لمون می گوید که مردی در اوج زندگی است. ”