بایدن: رقابت 2024 مانند سال 2020 نخواهد بود. این برای بایدن خوب و بد است

واشنگتن: این بار هیچ غازی که بوق می‌زند، سخنان او را قطع نخواهد کرد.
از آنجایی که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری است، مجبور نخواهد بود به مشکلات متکی باشد بزرگنمایی در سالن‌های عمدتاً خالی با شرکت‌کنندگان روی صندلی‌هایی که با علامت‌های دایره‌ای روی زمین حلقه شده‌اند، سخنانی را ارائه می‌کنند تا از فاصله اجتماعی کافی اطمینان حاصل شود. مشاوران او شیوع آنفولانزای 1918 را برای سرنخ هایی در مورد رای گیری در دوران همه گیری بررسی نمی کنند.
با بازگشت روزافزون کشور به حالت عادی، بایدن می تواند به رویدادهای مبارزات انتخاباتی شلوغ در ایر فورس وان پرواز کند، اعلامیه های سیاستی را از باغ رز اعلام کند و با اقدامات خود نه تنها رقابت ریاست جمهوری بلکه امور جهانی را شکل دهد.
همانطور که مبارزات انتخاباتی 2024 بسیار متفاوت از نسخه 2020 آلوده به ویروس کرونا خواهد بود، بایدن نمی تواند با همان روشی که سه سال پیش در کاخ سفید به دست آورد، در کاخ سفید باقی بماند. رویدادهای مجازی از یک اتاق استراحت زیرزمینی که او در خانه خود در دلاور به استودیو تبدیل کرده است، ارائه می‌شود و اجتناب از سفر برای ماه‌ها طولانی، این بار آن را کاهش نمی‌دهد.
بازگشت به ریتم های معمول کمپین هم فرصت ها و هم چالش های بالقوه ای را برای بایدن ایجاد می کند.
قرنطینه ها کمپین 2020 را بسیار سخت تر کرد، به طوری که دونالد ترامپ بارها بایدن را که اکنون 80 ساله است به نادیده گرفتن رأی دهندگان متهم کرد. اما دوری از جمعیت نیز اغلب کار بایدن را برای برانگیختن شور و شوق هواداران سخت‌تر می‌کرد. او همچنین از تعاملات خودجوش با مردم و مطبوعات که در گذشته منجر به گاف های به یاد ماندنی می شد، اما گاهی اوقات لحظات دوست داشتنی ایجاد می کرد، جلوگیری کرد.
نیکول برنر اشمیتز، استراتژیست دموکرات، گفت: «اگر هر نامزد ریاست جمهوری از قالب مجازی 2020 بهره برد، آن جو بود. “اما او در طول دوران ریاست جمهوری خود نشان داده است که کاملاً قادر به سفرها و تجمعات و رویدادها و سالن های شهر است. نباید هیچ نگرانی در مورد وجود یک کمپین “عادی” وجود داشته باشد و افکار عمومی آمریکایی که “اوه نه.” “”
مشاوران بایدن می‌گویند که در میان بسیاری از تغییرات اجتماعی ناشی از همه‌گیری، مبارزات انتخاباتی نیز تغییر کرده است. رای دهندگان با استفاده از پلتفرم های مختلف برای تعامل با سیاست و نامزدها سازگار شدند. تیم بایدن همچنین خاطرنشان می‌کند که رئیس‌جمهور تنها نامزد ملی موفق تاکنون در آن محیط جدید است و هدف مشاوران او این است که از درس‌های سال 2020 استفاده کنند و راه‌های جدیدی برای رساندن مؤثرترین پیام به رای دهندگان بیابند.
خود بایدن احتمالاً تبلیغات آنلاین را از دست نخواهد داد. هنگام ارائه یکی از اولین آدرس های مجازی خود در مارس 2020، او جای خود را در اظهارات آماده شده خود از دست داد و به طرز ناخوشایندی به کارکنانی که خارج از کادر ایستاده بودند اشاره کرد. دو ماه بعد، زمانی که بایدن عملاً اعضای صندوق پیروزی جزیره‌نشینان آسیایی آمریکا و اقیانوس آرام را مورد خطاب قرار داد، غازهای کانادایی که در اطراف حوضچه‌ای در حیاط خلوت او جمع شده بودند، حواس‌پرت‌کننده‌تر خارج از دوربین بود.
بایدن به شوخی گفت: “اگر صدای بوق آنها را بشنوید، تشویق می کنند.”
اگرچه کیفیت تولید در طول زمان بهبود یافت، ارائه های آنلاین بایدن اغلب تحت الشعاع چه چیزی قرار داشت ترامپ این کار به حدی بود که کمپین بایدن به ایجاد یک پادکست کوتاه مدت متوسل شد. آنها همچنین در طول انتخابات میان دوره ای 1918، زمانی که مشارکت مردم در بحبوحه همه گیری آنفولانزا کاهش یافت، رای گیری را مورد مطالعه قرار دادند.
بایدن حتی پس از از سرگیری مبارزات حضوری با حلقه‌های فاصله اجتماعی، راهپیمایی‌های رانندگی و سایر رویدادهای کوچک در ایالت‌های میدان نبرد، تقریباً همیشه هر شب برای خوابیدن در خانه در دلاور بازمی‌گشت. این بار نیروی هوایی او را به کاخ سفید یا دلاور برمی‌گرداند.
دستیاران می گویند یکی از نکات منفی سال 2020، ناتوانی بایدن در ملاقات با مردم در مسیر مبارزات انتخاباتی بود. حتی با حفاظت از سرویس مخفی، هم اکنون زمان کوتاهی یک به یک امکان پذیر خواهد بود – اما این نیز این احتمال را افزایش می دهد که بایدن چیزی بگوید که پشیمان است.
در دسامبر 2019، مردی در نیوهمپشایر پیشنهاد کرد که بایدن خیلی پیر است و همچنین سوالاتی در مورد روابط تجاری پسر نامزد آن زمان با خارج از کشور مطرح کرد. بایدن او را «لانه‌ای لعنتی» خواند و پیشنهاد مسابقه‌ای را داد که یادآور اشتباهات لفظی او بود، زمانی که اوباما در کاخ سفید کاخ سفید را نادیده گرفت.
بایدن در طول مبارزات انتخاباتی حضوری در اوایل سال 2020 نیز ضعیف‌ترین حالت خود را داشت. علیرغم پیوستن به رقابت به عنوان پیشتاز، او در سه رقابت اولیه اولیه دموکرات‌ها شکست خورد و تنها پس از فراگیر شدن همه‌گیری، نامزدی حزبش را به دست آورد.
او یک دستور کار جریان اصلی را ارائه داد که در اوایل برای میانه روهای دموکرات جذاب بود، اما با نزدیک شدن به انتخابات عمومی به سمت چپ حرکت کرد – وعده افزایش شدید هزینه های فدرال در مراقبت های بهداشتی، برنامه های اجتماعی و محیط زیست در حالی که تولید داخلی و زیرساخت های در حال فروپاشی کشور را تقویت کرد.
در حالی که دموکرات‌ها تا سال گذشته کنگره را تحت کنترل داشتند، بایدن به بسیاری از این وعده‌ها عمل کرد. اما او اخیراً به مرکز منتقل شده است، که برخی از مترقیان می گویند که پایگاه دموکرات ها را بیگانه خواهد کرد.
نورمن گفت: “مگر اینکه او کاملا مهر و موم شده باشد و نخواهد با افراد زیر 30 سال صحبت کند، از او می پرسند، “آخه، شما آخرین باری که برای ریاست جمهوری نامزد شدید، نقطه، نقطه، نقطه گفتید. چه خبر است؟” سولومون، مدیر ملی RootsAction.org، یک گروه مترقی که از کمپین «جو را فراری نکن» دفاع می‌کرد و تلاش می‌کرد تا بایدن را متقاعد کند که از تلاش برای دور دوم دوری کند.
جدای از بیماری همه گیر، کمپین 2020 از نظر گسترش بی نظیر بود، زیرا تابستانی از اعتراضات در محکومیت خشونت پلیس و بی عدالتی نژادی پس از قتل جورج فلوید آغاز شد. بایدن نتوانست کنگره را وادار به تصویب اصلاحات اساسی در عدالت کیفری کند، و برخی از فعالان سیاهپوست را ناامید کرد که درباره این موضوع یا برای حمایت از حقوق رای در سراسر کشور اقدامات بیشتری انجام نشده است.
نظرسنجی آسوشیتدپرس و مرکز تحقیقات روابط عمومی NORC هفته گذشته نشان داد که محبوبیت 58 درصدی رئیس‌جمهور در میان سیاه‌پوستان به شدت پایین‌تر از حدود 9 نفر از هر 10 نفری بود که بایدن را در ماه‌های اول ریاست جمهوری‌اش تایید کردند.
تنها حدود نیمی از دموکرات‌های شرکت‌کننده در نظرسنجی گفته‌اند که می‌خواهند بایدن دوباره نامزد شود، اما 81 درصد گفتند حداقل احتمالاً در انتخابات عمومی سال آینده از او حمایت خواهند کرد. با این حال، در میان بزرگسالان سیاه‌پوست، شور و شوق با تأخیر مواجه شد: فقط 41 درصد گفتند که می‌خواهند او نامزد شود و 55 درصد گفتند که احتمالاً از او در انتخابات عمومی حمایت خواهند کرد.
در همین حال، سؤالات در مورد استقامت بدنی بایدن 80 ساله، این بار بیشتر برجسته خواهد شد، زیرا بایدن پس از دوره دوم ریاست جمهوری 86 ساله شود.
دستیاران اذعان دارند که سفرها و سختی‌های یک مبارزات انتخاباتی عادی ریاست‌جمهوری وحشیانه است، اما با خواسته‌های ریاست‌جمهوری، با سفرهای پرجمعیت بین قاره‌ای و زنگ‌های بیداری نیمه‌شب برای پاسخ به بحران‌های جهانی، قابل مقایسه نیست. و در بیشتر سال‌های آینده، بایدن به شدت روی کار روزانه‌اش متمرکز خواهد شد، و مشاورانش استدلال می‌کنند که یک رئیس‌جمهور مؤثر، این پرونده را برای چهار سال دیگر در کاخ سفید بهتر از هر چیز دیگری می‌کند.
دموکرات‌ها همچنین خاطرنشان می‌کنند که برخلاف سال 2020، زمانی که قرنطینه‌ها باعث شد که حزب و حامیان خارجی اصلی آن دست از ضربه زدن به درها و سایر فعالیت‌های حضوری برای بسیج رای‌دهندگان پایه خود برداشتند، این بار چنین تلاش‌هایی بازخواهد گشت.
لی ساندرزرئیس فدراسیون کارمندان ایالتی، شهرستانی و شهرداری آمریکا، که 1.4 میلیون عضو در سراسر کشور دارد، گفت که تلاش‌های بسیج رای‌دهندگان از زمان کاهش همه‌گیری به طور مداوم ادامه داشته است. به گفته او، آن‌هایی که به دموکرات‌ها کمک کردند تا انتخابات میان‌دوره‌ای به‌طور شگفت‌آوری قوی داشته باشند، در حال حاضر برای سال 2024 در جریان هستند و بر دستاوردهای قانونی بایدن و حزبش تمرکز دارند.
ساندرز گفت: “ما فقط باید در مورد آن پیروزی ها صحبت کنیم. همه ما به طور جمعی: کارگران و متحدان، و کاخ سفید، و دوستان ما در تپه، فرمانداران ما، نمایندگان ایالت ما و شهرداران ما.”
تیم بایدن بیشترین تمرکز را بر روی رقابت مجدد با ترامپ گذاشته است. با این حال، حتی یک مسابقه مجدد شبیه به سال 2020 نخواهد بود، زیرا بایدن صاحب مقام خواهد بود. این موضوع سلیمان را نگران می‌کند که گفت کاخ سفید بایدن با اصرار بر اینکه بایدن می‌تواند در سال 2024 مجدداً در رأس ترامپ قرار گیرد، “از خود راضی” بیرون آورده است.
سولومون گفت: «این جملاتی که از کاخ سفید بیرون می‌آیند، «اوه، او قبلا ترامپ را شکست داد، او می‌تواند دوباره او را شکست دهد». “این بار، بایدن وضعیت موجود را به عنوان یک رئیس جمهور نشان خواهد داد. این یک مشکل اساسی است.”
اما برنر اشمیتز خاطرنشان کرد که رئیس جمهور فعلی همیشه یک مزیت دارد، زیرا می تواند از پایگاه و زیرساخت حامیان دموکرات در سراسر کشور استفاده کند و به رئیس جمهور این امکان را می دهد که بر ارتباط شخصی با رای دهندگان تمرکز کند.
او افزود: “این جایی است که جو بایدن شکوفا می شود.”