قابلیت ها و ویژگی های ویندوز 11

بیایید لیست ویژگی های جدید ویندوز 11 را بررسی کنیم. مایکروسافت ویندوز 11 نسل بعدی ویندوز است.

این نسخه از ویندوز برای دهه آینده طراحی شده است. مایکروسافت بسیاری از ویژگی های پیشرفته را با ادغام بیشتر با فضای ابری اعلام می کند.

ویندوز 11 از طریق ارتقاء رایگان برای رایانه های شخصی ویندوز 10 واجد شرایط در دسترس خواهد بود. بیایید به سرعت بررسی کنیم که حداقل سخت‌افزار مورد نیاز ویندوز 11 چقدر است و قابلیت های ویندوز 11 را با هم بررسی کنیم که برگرفته از این منبع می باشد.

مایکروسافت به طور رسمی از ویندوز 11 رونمایی کرد که تغییرات بصری و ویژگی ها و بهبودهای جدید را برای سیستم عامل به ارمغان می آورد.

ویندوز 11 همچنین از نظر طراحی ایمن است، با فناوری‌های امنیتی داخلی جدید که حفاظت از تراشه را به ابر اضافه می‌کند و در عین حال بهره‌وری و تجربه‌های منحصربه‌فرد را ممکن می‌سازد. این یک سیستم عامل Zero Trust-ready برای محافظت از داده ها و دسترسی به دستگاه ها ارائه می دهد.

طراحی ظاهری

ویندوز 11 طراحی و تجربه کاربری را ساده کرد تا بهره وری کاربران را تقویت کند. دکمه Start و نوار وظیفه جدید برای نمادهای صدا، فونت و برنامه در نوار ابزار، لبه‌های گرد پنجره و سایر موارد شکوفا، رابط کاربری تمیزتر و جذاب‌تری را ایجاد می‌کند.

این به کاربران کمک می کند تا کنترل کنند و حس آرامش و راحتی را به ارمغان بیاورند. شما در مرکز شروع خواهید کرد و پیدا کردن سریع آنچه را که نیاز دارید آسان تر می کنید.

Start از قدرت ابر و مایکروسافت 365 استفاده می‌کند تا فایل‌های اخیر خود را بدون توجه به پلتفرم یا دستگاهی که قبلاً آن‌ها را مشاهده می‌کردید، به شما نشان دهد، حتی اگر در دستگاه Android یا iOS باشد

تیم های مایکروسافت با ویندوز 11 یکپارچه شده اند

مایکروسافت Chat از تیم های مایکروسافت را به صورت یکپارچه در نوار وظیفه نسخه جدید ویندوز معرفی کرده است. این به بسیاری از ما کمک می‌کند تا در خلال یک جلسه مستقیماً از نوار وظیفه دسک‌تاپ، میکروفون خود را بی‌صدا یا بی‌صدا کنیم یا دسکتاپ یا حتی یک برنامه را به اشتراک بگذاریم.

بهترین تجربیات بازی رایانه شخصی

ویندوز 11 تجربه بازی رایانه شخصی را افزایش می دهد. اگر گیمر هستید ویندوز 11 برای شما ساخته شده است. شما در حالی که Xbox Game Pass و سایر ویژگی‌ها را بهتر ادغام می‌کنید، پیشرفت‌هایی را ارائه می‌کنید که در کنسول‌های جدید Xbox دیده می‌شود.

ویندوز 11 پتانسیل کامل سخت‌افزار سیستم شما را باز می کند و برخی از جدیدترین فناوری های بازی را برای شما به کار می گیرد، مانند: DirectX 12 Ultimate، که می تواند گرافیک های نفس گیر و غوطه ور را با نرخ فریم بالا فعال کند. DirectStorage برای زمان بارگذاری سریعتر و دنیای بازی با جزئیات بیشتر. و HDR خودکار برای طیف گسترده‌تر و واضح تر از رنگ ها برای یک تجربه بصری واقعاً فریبنده میکند ما تمامی این قابلیت ها و ویژگی های جدید ویندوز 11 را از این سایت به دست آوردیم.