مدیر اجرایی سفر از بایدن خواست تا به سرعت از ممنوعیت سفر Omicron بازبینی کند

داو در مصاحبه ای تلفنی به سی ان ان گفت: «ما از آنها می خواهیم که به سرعت این موضوع را بررسی کنند. “ما باید علم را دنبال کنیم – و ممنوعیت سفر موثرترین راه نیست.”

داو، که گروه تجاری آن نماینده همه بخش‌های صنعت سفر 1.5 تریلیون دلاری است، گفت که در آخر هفته بارها با کاخ سفید ملاقات کرده است و بسیار دلگرم است که بایدن نشان داد که محدودیت‌های بیشتری را پیش‌بینی نمی‌کند.

داو گفت: «حتی سازمان جهانی بهداشت نیز اعلام کرد که داده‌ها و علم این موضوع را تایید نمی‌کنند. ما نمی خواهیم این را فراتر از آفریقای جنوبی ببینیم.

سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر کرد، گفت: «ممنوعیت‌های عمومی سفر مانع گسترش بین‌المللی نمی‌شود و بار سنگینی بر زندگی و معیشت وارد می‌کند».
سفر بازگشته است، اما Omicron می تواند همه چیز را تغییر دهد
داو، که صنعت آن بر جریان ثابت گردشگران خارجی متکی است، نسبت به پروتکل‌های بهداشتی موجود برای مسافرانی که وارد ایالات متحده می‌شوند، از جمله الزامات واکسینه شدن بازدیدکنندگان و انجام آزمایشات کووید از قبل ابراز اطمینان کرد.

او گفت: «این باعث می‌شود مردم سالم‌تر از آمریکایی‌ها وارد شوند.

روز دوشنبه، ایالات متحده همه سفرها از آفریقای جنوبی و هفت کشور همسایه را ممنوع کرد، به استثنای شهروندان آمریکایی و مقیم دائم قانونی، که برای ورود به این کشور باید آزمایش آنها منفی باشد.
مقامات ارشد ایالات متحده در حال بررسی محدودیت‌های جدید هستند، از جمله الزام همه افرادی که وارد کشور می‌شوند یک روز قبل از پرواز خود برای کووید-۱۹ آزمایش شوند و همه مسافران، از جمله شهروندان ایالات متحده و ساکنان دائم، پس از بازگشت به خانه، بدون در نظر گرفتن وضعیت واکسیناسیون، دوباره آزمایش شوند. سی‌ان‌ان روز سه‌شنبه به نقل از منابع آشنا با این بحث‌ها گزارش داد.

داو چالش جدی سلامتی را که ایالات متحده با آن مواجه است اذعان کرد، اما پیشنهاد کرد که نباید اولویت های دیگر را تحت الشعاع قرار دهد. طبق گزارش انجمن مسافرتی ایالات متحده، اشتغال مستقیم در سفر در سال گذشته در بحبوحه همه گیری این بیماری 34 درصد کاهش یافت.

او گفت: “ما یک بحران بهداشتی داریم، بدون شک در این مورد. اما ما یک بحران شغلی، یک بحران اقتصادی، یک بحران سلامت روان و یک بحران دیپلماتیک داریم.”

داو استدلال کرد که داشتن گردشگران خارجی بیشتر باعث بهبود جایگاه آمریکا در جهان می شود. او گفت: «کشیدن مردم به اینجا، سفر رفت و برگشت، دیپلماسی عمومی خوبی است.