نقش وکیل پایه یک دادگستری در جامعه چیست؟

وکیل پایه یک دادگستری یک نماینده موکل یا یک شخص ثالث بی طرف، یک افسر مجری قانون و یک شهروند عمومی است که مسئولیت ویژه ای در قبال کیفیت عدالت دارد. شما کسی را بدون وکیل پایه یک دادگستری نخواهید داشت که از شما در برابر سوء استفاده از قانون محافظت کند.

کتک زدن مردم قبل از اینکه دادستان قبل از اعتراف در برابر آن مقاومت کنند معمول بود. پس طبیعی بود که هیچکس به آنها یادآوری نکند که وقتی در زندان بودند و به چالش می‌کشیدند، حق دارند سکوت کنند، و حق داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری. مسائل حقوقی معمولاً در دنیای امروز به طور منظم رخ می دهد. به طور قطع، شما زمان لازم برای مقابله با همه آنها را ندارید. داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری برای رسیدگی به کل وضعیت حقوقی شما بسیار خوب است و این یک راه مطمئن برای رهایی از سردردهای بیهوده است. داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری ایده بسیار خوبی است حتی اگر اکنون مشکلی ندارید.

نقش وکیل پایه یک دادگستری در جامعه:

دنیایی که مردم در آن زندگی می کنند پر از اعمال و تصمیماتی است که درست و نادرست تلقی می شوند. قواعد برخی از اعمال را درست و نادرست می دانند، اما اعمال متفاوت فرهنگی و اخلاقی را نیز در این شیوه می دانند. سردرگمی و سناریوهای قابل بحث به دلیل این قوانین و نظرات متفاوت به سرعت شناخته می شوند. قوانین جامعه برای امنیت نهایی شهروندان وضع شده است.

امنیت:

وکلای دادگستری هنگام پیگیری اهداف زندگی خود به افراد احساس راحتی می کنند و معتقدند که اگر به کمک نیاز داشته باشند، کسی از آنها حمایت خواهد کرد. وکلا با اعمال قانون به نحوی که به الزامات اساسی عدالت واکنش نشان می دهد، یعنی نتایج مساوی که با رویه های معقول به دست می آید، نقش مهمی در ارتقای صلح اجتماعی ایفا می کنند.

مشاور جامعه:

دادستان ها در محاکمات مدنی برای دفاع از افراد و شرکت ها و در محاکمات جنایی برای دستیابی به عدالت کار می کنند. وکلا به عنوان مشاور مشتریان خود کار می کنند و آنها را در مورد آزادی ها، فرآیندهای قانونی خود آموزش می دهند و آنها را تشویق می کنند تا سیستم حقوقی گاه پیچیده را مدیریت کنند.

بدون وکیل پایه یک دادگستری و شبکه حقوقی حرفه ای، مردم باید قانون و تصمیمات قضایی قبلی را مطالعه کنند تا یاد بگیرند که این تصمیمات چگونه گرفته می شوند و درک کنند که چگونه آن قضاوت ها و قوانین در شرایط شما اعمال می شود.

 

محرمانه نگه داشتن:

برخی از گفتگوها با وکیل پایه یک دادگستری شما خصوصی خواهد بود، و اطمینان حاصل شود که یک دادستان تحت شبکه حقوقی حرفه ای نمی تواند بدون رضایت شما، از جمله پلیس یا دادگاه، در مورد پرونده با کسی صحبت کند.

موارد خاصی وجود دارد که وکیل پایه یک دادگستری در مورد شما یا پرونده به دیگران هشدار می دهد.

وکلا چه خدمات حقوقی ارائه می دهند؟

خدمات حقوقی به خدمات مرتبط با قوانین دولتی یا مسائل حقوقی مانند ارائه مشاوره حقوقی، تشکیل پرونده، دفاع در برابر اتهامات کیفری و غیره گفته می شود که وکلا ارائه می کنند. وکلای دادگستری به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: وکلا و دادستان. وکلا در محاکمات مدنی به متهم یا قربانیان خدمت و محکوم می کنند. با کمک خدمات شبکه وکالت می توان به راحتی وکیل پایه یک دادگستری داد تا در امور حقوقی کمک بگیرد.

از طریق شبکه حقوقی حرفه ای و پیشنهادات آن، وکلا می توانند به موکلان خود مشاوره داده و به امور حقوقی خارج از حوزه دادگاه رسیدگی کنند. این وکلای دادگستری برای موارد زیر از قبیل جراحات شخصی، دفاع کیفری، خدمات حقوقی تجارت، دعاوی خانواده و طلاق و … انواع خدمات حقوقی را ارائه می دهند. به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، هنگام ارائه مدارک و صحبت به نفع متهم خود، نماینده یکی از شاکیان در دادگاه کیفری یا مدنی هستند.

به عنوان وکلا، وکلا به مشتریان خود در مورد حقوق و تعهدات قانونی آنها مشاوره می دهند و روش های کاری و شخصی را توصیه می کنند.

وکلا در موقعیت منحصر به فردی برای حمایت از افراد، گروه ها و سازمان ها با مسائل حقوقی خود و پیشبرد منافع عمومی هستند. وکلای منفعت عمومی از کمپین های مدنی برای منافع بیشتر جامعه حمایت می کنند تا از کسانی که به کمک حقوقی نیاز دارند و در غیر این صورت قادر به خرید وکلا نباشند، حمایت می کنند. 

وکلا سخنگوی سنتی دادگاه حقوقی هستند. در شرایط شما، ممکن است نتوانید بدانید که قانون اساسی چه چیزی را تعیین می کند. علاقه شما توسط مشاور متخصص تضمین می شود. در بیشتر موارد، حرفه وکالت خودگردان است. اگرچه به مشاغل دیگر نیز اختیارات خودگردانی داده شده است، اما به دلیل ارتباط نزدیک بین این عمل و سیستم های دولتی و مجری قانون، حرفه وکالت از این نظر منحصر به فرد است. این رابطه در این واقعیت منعکس می شود که اقتدار نهایی بر حرفه وکالت به طور قاطع متمرکز است.

با توجه به تعهد زمانی و سرمایه گذاری مالی، وکیل پایه یک دادگستری شدن یک کار بزرگ است. قبولی در وکالت و دانشکده حقوق می تواند چالش های سختی باشد. اغلب الهام شما متکی به درک آنچه واقعاً در این حرفه خوب است و اینکه بتوانید آن را در افق بیرون ببینید، متکی است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.