هولمز: الیزابت هلمز خود را به 11 سال زندان تحویل می دهد

برایان: مدیرعامل Theranos شرمنده الیزابت هلمز او در زندانی در تگزاس در بازداشت است و می تواند 11 سال آینده را به دلیل نظارت بر یک دروغ آزمایش خون که به تمثیلی درباره طمع و غرور در سیلیکون ولی تبدیل شد، بگذراند.
هولمز 39 ساله روز سه شنبه وارد زندان فدرال با حداقل امنیتی برای زنان زندانی در برایان، تگزاس در نزدیکی هیوستون شد. او از ژانویه 2022 که هیئت منصفه او را به چهار فقره کلاهبرداری و توطئه محکوم کرد، به قید وثیقه آزاد است. هلمز وقتی گفت که راه‌اندازی او در حال تکمیل یک کیت آزمایشی با کاربرد آسان است که می‌تواند طیف وسیعی از تشخیص‌های پزشکی را تنها با چند قطره خون انجام دهد، به ستاره سیلیکون ولی تبدیل شد.
هیاهوی تبلیغاتی پیرامون این پیشرفت ظاهری به ترانوس کمک کرد تا نزدیک به 1 میلیارد دلار از سرمایه گذاران شیفته جمع آوری کند و هولمز را به یک چهره مشهور فناوری با ثروتی به ارزش 4.5 میلیارد دلار در سال 2014 تبدیل کند.
اما پس از تحقیق در مورد اعتبار آزمون‌ها، شانس ترک تحصیل از دانشگاه استنفورد شعله‌ور شد. علاوه بر محکومیت زندان، او و رامش “سانی” مدیر ارشد سابق ترانوس با آنها مبارزه کنید موظف به پرداخت 452 میلیون دلار به سرمایه گذاران بیلک شده است.