چین 3 مورد انتقال محلی، 20 مورد جدید Covid-19 وارداتی را گزارش کرده است

پکن: چین روز شنبه سه مورد جدید ابتلای محلی و 20 مورد جدید کووید-19 وارداتی را گزارش کرد.
کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد که دو مورد در یوننان و یک مورد در لیائونینگ گزارش شده است. علاوه بر این، 20 مورد جدید وارداتی در شش منطقه در سطح استان گزارش شده است.
به گفته این کمیسیون، دو مورد مشکوک جدید از خارج از سرزمین اصلی چین در شانگهای گزارش شده است. کمیسیون بهداشت اعلام کرد که هیچ مورد مرگ و میر جدیدی بر اثر عفونت در روز شنبه گزارش نشده است.
تا روز شنبه، چین 98631 مورد ابتلا به کووید-19 را تأیید کرد، از جمله 785 بیمار که هنوز تحت درمان هستند که هفت نفر از آنها در وضعیت شدید قرار داشتند. در مجموع 4636 نفر تاکنون بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.
یک مطالعه جدید توسط ریاضیدانان چینی، با هشدار در مورد شیوع “فوق العاده” کووید-19، توصیه می کند با برداشتن محدودیت های مسافرتی، سیاست های عدم تحمل صفر در این کشور کنار گذاشته شود.
ریاضیدانان دانشگاه پکن در گزارشی که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین در هفته نامه CDC چین منتشر شده است، می گویند چین نمی تواند بدون واکسیناسیون کارآمدتر یا درمان های خاص محدودیت های سفر را لغو کند.
محققان با استفاده از داده های ارائه شده توسط ایالات متحده، بریتانیا، اسپانیا، فرانسه و اسرائیل، پیامدهای احتمالی را در صورتی که چین همان استراتژی های کنترل بیماری همه گیر را اتخاذ کند، ارزیابی کردند.