گزارش ادعا می کند که نفرت ضد هندو در مدارس بریتانیا شکوفا شده است

لندن: گزارش جدید انجمن هنری جکسون جزئیاتی از نفرت ضد هندو را در مدارس بریتانیا با کودکان هندو به دلیل پرستش خدایان متعدد و مقدس بودن گاو که توسط دانش‌آموزان مسلمان «کفیر» نامیده می‌شود مورد تمسخر قرار می‌گیرند، افشا کرده است. سیستم کاست و آسیب های اجتماعی در هند
در گزارشی با عنوان «نفرت ضد هندو در مدارس» ادعا شده است که کودکان هندو نیز مسئول رویدادهای هند یا اقدامات دولت هند هستند، به همان صورتی که یهودیان نسبت به اقدامات اسرائیل تعصب دارند. توسط شارلوت لیتل وود و بر اساس مصاحبه با 998 والدین هندو.
در این گزارش آمده است که والدین از کیفیت بسیار ضعیف آموزش هندوئیسم در مدارس بریتانیا که هندوئیسم اغلب از طریق دریچه ابراهیمی با تمرکز بر سیستم کاست تدریس می شود، شکایت داشتند که مستقیماً منجر به قلدری دانش آموزان هندو می شد.
یکی از والدین خاطرنشان کرد که “آموزش مذهبی که در مدرسه در مورد هندوئیسم تدریس می شود تقریباً تمسخر دین است”.
با وجود بیش از 400 سال حکومت بریتانیا در هند، عدم آگاهی آنها از هندوئیسم در مردم بومی بریتانیا بسیار زیاد است. آنها خدایان ما را درک نمی کنند و این باعث می شود فرزندان ما در مدرسه رنج ببرند.
کودکان هندو به دلیل گیاهخواری و اعمال مذهبی مورد تمسخر قرار می گرفتند. یک دختر به خاطر هندو بودنش گوشت گاو به او پرتاب کردند. در این گزارش آمده است که یک مسلمان به یک کودک هندو گفته است که اگر آنها به اسلام گرویدند، “قلدری متوقف خواهد شد”.
این گزارش به نقل از یکی از والدین می‌گوید: «کودک من بارها به ویژه پس از روی کار آمدن نخست‌وزیر مودی در هند و پس از لغو ماده 370 با آزار و اذیت کودکان دیگر مواجه شده است.» از یکی از کودکان گیج پرسیده شد: «چرا شما مردم مسجد ما را می‌شکنید، چرا شما مردم به ما حمله می کنید؟»
قلدری های زیادی از سوی دیگر دانش آموزان در مورد خدایان مختلف و حتی شرمساری فرزندانم در مورد سیستم کاست و مودی. بعضی از بچه‌ها به بچه‌هایم می‌گفتند فیلم‌هایشان را ببینند ذاکر نایک بر اساس این گزارش، یکی دیگر از والدین گفت و به این دلیل که هندوئیسم معنایی ندارد، تغییر مذهب بدهند.
در دیگری، یک کودک مسیحی به یک بچه هندو گفت: “عیسی خدایان شما را به جهنم خواهد فرستاد.” برخی از کودکان هندو به دلیل قلدری از رفتن به مدرسه خودداری کردند.
از میان والدین هندو که مورد بررسی قرار گرفتند، 51 درصد گزارش کردند که فرزندشان نفرت ضد هندو را در مدارس تجربه کرده است و تنها 19 درصد از والدین فکر می کردند که مدارس آنها می توانند آن را شناسایی کنند.
در یک مورد، یک معلم RE گفت که “ساتی پراتا” بخشی از هندوئیسم است که منجر به بیگانگی کودک شد. در مورد دیگری یک کودک هندو به دلیل استفاده از صلیب شکسته در نمادگرایی هندو به نازی بودن متهم شد.
یکی از معلمان RE به کلاس گفت که هیتلر از سیستم کاست هندی الهام گرفته است. والدین گزارش دادند که هیچ ارتباط جدی با فیلسوفان و متکلمان هندو وجود ندارد و در عوض کتاب‌های کلاس، آیین‌های هندو را در نور ضعیفی نشان می‌دهند. به کودکان آموزش داده می شود که هندوها «330 میلیون خدا»، «فیل و میمون» یا «بت» را می پرستند.
این اولین مطالعه از نوع خود است که به نفرت ضد هندوها در بریتانیا می پردازد و به دنبال گزارش هایی در مورد ناآرامی های لستر در سال گذشته است که نشان می دهد روایت جعلی درباره هندوتوا باعث بسیاری از خشونت ها علیه هندوها شده است. این در حالی است که یک گروه 25 نفری از زندانیان مسیحی در حال برنامه ریزی برای اقدام قانونی علیه سرویس زندان به دلیل کوتاهی در محافظت از آنها در برابر باندهای خشونت طلب اسلام گرا هستند. وکلای زندانیان می گویند که نگهبانان به گروه ها اجازه داده اند که کنترل را در دست بگیرند زیرا می ترسند متهم به نژادپرستی شوند.