کرم ضد چروک صورت Rejuvenating اسکن اسکین 40ml

تحقیقات نشان داده است که هیالورونیک اسید بهترین ماده برای آبرسانی به پوست است. همچنین این کرم به خوبی در برابر آلودگی هوا و تغییرات آب و هوایی ایمنتان خواهد کرد.به دليل فعالسازی سلولهاي بنيادي و کلاژنهاي پوستي در لايه هاي سه گانه پوست استفاده از كرم فوق جهت ترميم و اصلاح و نگهداری پوست صورت و گردن در رنجهاي سني مختلف توصیه میگردد. کار زیاد و خستگی، کمبود خواب یا حتی فشار روحی می تواند باعث بروز چین و چروک، پف یا تیرگی در حساس ترین قسمت پوست صورت یعنی اطراف چشم شود، که طبیعتاً برای هیچ کس به خصوص خانمها خوشایند نیست.

این ماده در لایه بیرونی پوست انسان هم به شکل آزاد وجود دارد و هم به شکل متابولیت سرامیدها ایجاد می شود. این ماده از فیبروبلاستهای درمال پوست در مقابل پیری کرونولوژیکال و فتوایجینگ محافظت میکند. به همین علت بهترین ماده برای پوستهای خشک و کم آب می باشد. این ماده می تواند با چین و چروک های عمیق، خشکی پوست و افتادگی مقابله کند تا پوست ما جوان تر و متراکم تر شود. در ادامه این بخش از دنیای مد نمناک بهترین کرم دور چشم گیاهیی برای رفع چین و چروک آشنا می شوید.

قبل از خرید هر کدام از محصولات مراقبت از پوست باید بدانید که پوست شما از چه نوع است، آیا پوستی چرب دارید و یا پوستی خشک و با درصد چربی کم، در مورد خرید کرم ضد چروک نیز دقیقاً همین طور است، شما ابتدا باید نوع پوست خود را مشخص کرده و سپس بر اساس نوع پوست خود یک ضد چروک سازگار با نوع پوست خود خریداری نمایید. از بکار گیری کرم یا سرم دیگری بدون مشورت با داروساز خود خودداری کنید. ابتدا لانولین و موم ورقی را داخل ظرف پیرکس ریخته و روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید پس از ذوب شدن لانولین ، موم، روغن های معرفی شده و عطر محمدی یا اسانس رز را اضافه کرده و با هم مخلوط کنید پس از اینکه سرد شد کرم آماده است.

برای تهیه این کرم دور چشم، به اندازه مساوی از دو روغن جوانه گندم و روغن نارگیل را با هم در یک ظرف بلوری مخلوط کرده و آن را روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید تا جایی که این دو کاملا با هم ترکیب شوند. سپس سایر مواد را به آن اضافه کنید و روی حرارت ملایم اجاق گاز به مدت پنج دقیقه قرار دهید. Pro-xylane از قند طبیعی به نام Xylose ناشی می شود و اولین مولکول ضد پیری جهانی است که می تواند ماتریکس خارج سلولی پوست ما را بازسازی کند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرم ضد چروک ثمین ۵۰۴۰ وب سایت خود باشید.