انگلستان: چارلزها قبل از چارلز، و انگلستان در آن زمان و اکنون

چارلز در مراسمی که به طرز شگفت‌آوری از زمان تاج‌گذاری ثابت است تاجگذاری خواهد کرد ادگار“اولین پادشاه از همه انگلستاندر سال 973. اما آیین تذهیب شده ای که یک ملت را در هزاره پیش به وجود می آورد، اکنون مانند مراسم Met Gala نیویورک یا جشن راه اندازی NMACC بمبئی است. آیا راهی وجود دارد که این مهمانی لباس فانتزی از دیگران متمایز شود؟ بله، این یک فن بسیار قدیمی تر است. نه تنها چارلز 74 تا 27 سالگی الیزابت در لحظه تاجگذاری است، در حال حاضر یک شکاف بین نسلی در حمایت از ادامه سلطنت وجود دارد. برای بسیاری از جوانان، بخش مورد علاقه آنها تعطیلات آخر هفته سه روزه است، یعنی وقت اضافی در میخانه ها.
متأسفانه، تنها راهی که برخی از آن‌ها می‌توانند در آخر هفته آبجو بیشتری بپردازند، صرفنظر کردن از چند وعده غذایی در طول هفته است. بحران هزینه‌های زندگی در بریتانیا حتی معلمان و پرستاران را در بانک‌های مواد غذایی صف می‌کشند. حتی در جایی که تماشای کالسکه‌های طلایی، لباس‌های زرشکی، پرهای قو و دیگران در نسخه‌ی The Crown از چیزها یک انحراف خوشحال کننده است، اسراف شدید ویندزورها در زندگی واقعی می‌تواند نابرابری را بسیار بسیار دردناک کند.
در فکر کردن به این که این تنش شدید بین زرق و برق و سختی چه چیزی ممکن است برانگیزد، ثروت طوفانی دو پدری را که نام پادشاه جدید از آنها گرفته شده است را به یاد آورید. چارلز اول مدام به روش اشتباه پارلمان را مالش می داد و هزینه آن را با سرش پرداخت. چارلز دوم یک «پادشاه شاد» رسوا بود که با حداقل 13 فرزند درگذشت اما وارث مشروعی نداشت. بین آن دو، 60-1649، انگلستان یک جمهوری بود. تاجگذاری چارلز سوم یک تئاتر روابط عمومی بزرگ است تا کشورش را به سخره بگیرد که نباید بخواهد به آن سرنوشت برگردد. آیا او موفق خواهد شد که شبیه “پادشاه مردم” شود؟ آیا دعوت به گروه کر پناهندگان و کارکنان NHS کارهای ضروری را انجام می دهند؟ شاید. یا شاید ادل و سبک هری خلق و خوی عمومی را بهتر خوانده اند، در RSVPing شماره.